מבחן הצלצ"ים (Side By Side) סידר לנו לבלות את הלילה בלב הערבה וכך מצאנו את עצמינו בחאן המקסים של עמוס ושולי אבירן – חאן אבירן שנמצא ביישוב פארן. כשהגענו עם הכלים המלוכלכים מיום בשטח, עמוס הציע לקחת אותם לשטיפה בלחץ מים ולאחר מכן התמקמנו בחניון הגדול של החאן. למען הבטיחות בלילה, לא הייתה שום בעיה לחסום את הכלים ולקשור עגלות. החנייה בחאן מספיק גדולה לכלים, ג'יפים או עגלות הבאים כקבוצה. לאחר מקלחות עמוס הציע להקפיץ אותנו למכולת המקומית, להצטייד במה שהיה חסר ולקנות אוכל לארוחת הערב שהכנו במטבח המצויד של הצימר.
החאן כולל אירוח בסוכות שמתאימות למשפחה או לחילופין שלושה הצימרים. אורחי הצימרים והסוכות של חאן אבירן נהנים ממדשאה רחבה עם פינות צל, חדר אוכל מרכזי גדול, מטבח מאובזר להכנת ארוחות באופן עצמאי וג'קוזי מרכזי גדול. עמוס - ג'יפאי ותיק, וחבריו התקבצו סביב כלי הטורבו, עזרו לנו לתקן ציריות ונתנו ייעוץ בבחירת מסלולי טיול באזור. עמוס מציע גם טיולים מודרכים בג'יפ שלו בתוספת תשלום למי שמעוניין. מהחאן ניתן לצאת למגוון מסלולי טיול ברגל או באופניים באזור מכתש רמון, ים המלח ובקעת תמנע.

מתחם החאן עטוף בצמחייה ירוקה ובפרחים שסיפקו לנו תפאורה מושלמת לצילום הכלים. החאן כולל חמש בקתות לינה בגדלים שונים ושלושה חדרי אירוח חמימים ונעימים המיועדים לזוגות, משפחות וקבוצות מטיילים גדולות. סוד הקסם של החאן – בפשטות שלו. מדשאה גדולה, שולחן פינג פונג בחוץ, ערסלים. כמו כן, ציוד להכנת ברביקיו וטאבון לפיתות. מקום שמאפשר לחוש את המדבר ולהתמכר לשקט שלו.

את האירוח סיימנו בארוחת בוקר מפנקת במיוחד לפני היציאה לשטח שהוכנה על ידי שולי אבירן. אולי אלו הפלפלים הידועים של הערבה, אבל סלט הפלפלים המוחמצים היה אחד הטעימים שאכלנו.

המחיר ללינה בחדר הינו 520 לזוג ללילה ובבקתת לינה על גבי מזרון המחיר הוא 300 ₪ לזוג כולל ארוחת הבוקר המפנקת של שולי. המחירים משתנים בהתאם לעונה.