שלוש שנים לאחר שהושק הדור השני של סיטרואן C4 פיקאסו (המקורי ב-2006), הציגה סיטרואן גרסה מחודשת למיניוואן הקומפקטי שלה. מתיחת הפנים היא לשתי גרסאות הדגם: הרגיל, המיועד לחמישה נוסעים, והמוארך עם שבעה מקומות.
מתיחת פנים לסיטרואן C4 פיקאסו
צילום: מנהל
לא מאוד בולט
השינויים החיצוניים אינם גדולים; במקום שני פתחי אוורור זהים בגודלם בחזית, התחתון התרחב מפנס ערפל לפנס ערפל, ואילו העליון קוצר וגבה; סיטרואן כותבת שזה יותר דינמי. שינויים קטנים נרשמו בפנסי החזית ומזעריים באלו מאחור. עוד בחידושים החיצוניים: חישוקי "17 חדשים, אופציה לצביעה דו גונית בגג וגם פתיחת דלת תא מטען ללא ידיים. השינויים בפנים כוללים מסך מגע "7 חדש, ארבע סכמות צבע חדשות לבחירה, מערכת ניווט חדשה ומערכת בידור/מידע משודרגת.
מתיחת פנים לסיטרואן C4 פיקאסו
צילום: מנהל
כן מאוד חשוב
ל-C4 פיקאסו המחודש מצלמות 360 מעלות ומערכות בטיחות עדכניות. אלה כוללות, בין השאר, "המלצת קפה" לנהג העייף, זיהוי נהיגה לא סדירה, זיהוי תמרורי מהירות והמלצות לנהג עם אפשרות ליישום ישיר בבקרת השיוט, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת נקודה מתה אקטיבית, בקרת שיוט אקטיבית עד בלימה ובלימה אוטונומית מרכב לפנים.
מתיחת פנים לסיטרואן C4 פיקאסו
צילום: מנהל
שינוי אחד משמעותי ביותר לשוק הישראלי: לדגם המחודש השילוב העכשווי של מנוע 1.2 ליטר טורבו 130 כ"ס עם תיבה אוטומטית-פלנטרית 6 הילוכים, כמו בסיטרואן C4, פיג'ו 308 ודגמים אחרים של הקונצרן.
מלובינסקי, יבואנית סירטאון לישראל, טרם נתקבלה התייחסות רשמית בנוגע למועד ההגעה המשוער לישראל של סיטרואן C4 פיקאסו המחודש, או בנוגע לכוונות לשווק את הדגם עם מנוע ה-1.2 ליטר טורבו.
מתיחת פנים לסיטרואן C4 פיקאסו
צילום: מנהל