דאצ'יה ישראל ממשיכה במסע החידושים שהחלה בפתיחת השנה, עם הרחבת מבחר הגרסאות לדגמים המשווקים בישראל. הפעם מדובר בגרסה רובוטית לדגם הקטן בהיצע - דאצ'יה סנדרו סטפווי. הסנדרו סטפווי הוא הדגם הראשון של דאצ'יה בישראל עם תיבה שאיננה ידנית. בהמשך צפויים דגמים נוספים של המותג להגיע לכאן עם תיבה זו, כמו דאצ'יה דאסטר והלוגאן (זו האחרונה אינה משווקת כרגע בישראל) המוצעים באירופה עם תיבה רובוטית מזה כחצי שנה.
דאצ'יה סנדרו רובוטית בישראל
צילום: מנהל
הסטפווי - שהוצע עד כה בגרסאות ידניות בלבד - מקבל תיבה רובוטית, חד מצמדית, עם חמישה הילוכים. תיבה זו זמינה, בשלב זה, רק עם מנוע ה-0.9 ליטר טורבו בנזין. המפרט הטכני מגלה כי ביצועי הגרסה הרובוטית זהים לאלו של הגרסה הידנית - 11.1 שניות ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 168 קמ"ש וצריכת דלק ממוצעת (רשמית) של 19.6 ק"מ לליטר. המחיר עומד על 77,000 שקלים - גבוה ב-7,500 שקלים לעומת הדגם הידני המקביל, שמחירו 69,500 שקלים.
דאצ'יה סנדרו סטפווי רובוטי יגיע עם מפרט אבזור דומה לשל הדגם הידני - כולל מערכת מולטימדיה מקורית עם דיבורית בלוטות', חישוקים קלים ובקרת שיוט. הסטפווי הרובוטי ישווק תחילה דרך רשת האינטרנט, כאשר לקוחות יוכלו לשלם מקדמה (בגובה 2000 שקלים) דרך אתר האינטרנט של החברה ולשריין רכב מהמלאי, שיגיע אחרי פסח.
דאצ'יה סנדרו רובוטית בישראל
צילום: מנהל