יונדאי ישראל חוגגת פתיחה מוצלחת ביותר לשנת 2016. במהלך השקת האלנטרה המחודשת אמש, סיפרו אנשי יונדאי כי לאורך ינואר-פברואר האחרונים רשם המותג עלייה של 24% במכירות, לעומת התקופה המקבילה אשתקד - ונראה שהכוונה מבחינת יונדאי ישראל היא לשמור על ההובלה.
אנשי כלמוביל מספרים על השקה מוצלחת למשפחתית הגדולה יונדאי סונטה, עם 726 מסירות ו-1129 הזמנות - זאת למרות הדעיכה הניכרת של פלח המשפחתיות הגדולות. יחד עם זאת, התנופה הגדולה כרגע שייכת לרכב הפנאי יונדאי טוסון, עם 6620 הזמנות ו-4107 מסירות השנה. דוידי פיאמנטה, ראש חטיבת המכונית הפרטיות בכלמוביל, מספר שמתחילת השנה מסמן תחום הפנאי צמיחה של כ-70% והוא העריך שמכירות הטוסון השנה יהיו גבוהות מאלה של יונדאי אלנטרה המשפחתית.
יונדאי חוזרת להוביל את שוק הרכב  ב-2016 וממשיכה לחדש
צילום: מנהל

פנאי קטן בדרך


גם אחרי רצף חידושים שכולל את הטוסון, הסונטה, ה-i30 המחודשת ועכשיו גם את האלנטרה, יונדאי מבטיחים להמשיך ולחדש. כבר בחודשים הקרבים יחל בארץ שיווק ה-i20 קרוס. מדובר בגרסת פנאי ל-i20 המוכרת, הזוכה להגבהה קלה לצד קוסמטיקת הפנאי המקובלת: פגושים אגרסיביים יותר, חצאיות מגן היקפיות, בתי גלגלים מנופחים ופסי גגון. ה-i20 קרוס תגיע ארצה עם חטיבת הכוח המוכרת - 1.4 ליטר (אטמוספרי, 100 כ"ס) ותיבה אוט' (4 היל'), כשהכוונה היא להתחרות עימה בתחום הפנאי הקטן.
לקראת סוף השנה צפויה לנחות כאן גם יונדאי איוניק החדשה, בגרסה ההיברידית שלה. המכונית נחשפה זה עתה בתערוכת ז'נבה האחרונה ובכוונת היבואן להתחרות איתה בטויוטה פריוס.
יונדאי חוזרת להוביל את שוק הרכב  ב-2016 וממשיכה לחדש
צילום: מנהל