קרסו, יבואנית רנו לישראל, מתחילה בשיווק רנו קפצ'ור עם מנוע דיזל ותיבה רובוטית דו-מצמדית. המחיר? 130,000 שקלים. לשם השוואה, מחירה של רנו פלואנס דיזל-אוטומטית מתחיל ב-131,000 שקלים (אך ברמת גימור נמוכה יותר). נכון לעכשיו, הקפצ'ור הוא היחיד בקטגוריית רכבי הפנאי הקטנים שמציע שילוב של דיזל-אוט'.
יחידת ההנעה מבוססת על מנוע טורבו-דיזל המוכר של רנו (הזרקה ישירה) בנפח 1.5 ליטר. ההספק עומד על 90 כ"ס (ב-4000 סל"ד) והמומנט עומד על 22.4 קג"מ הזמינים כבר מ-1750 סל"ד. התיבה היא רובוטית דו-מצמדית עם 6 הילוכים. נתוני הביצועים מדברים על 13.5 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש וכן על צריכת דלק ממוצעת של 26.3 ק"מ לליטר (10.9 שניות ו-18.5 ק"מ לליטר בגרסת הבנזין האוטומטית) - נתון צריכת דלק מרשים ביחס לסגמנט.

רנו קפצ'ור דיזל מגיע ברמת גימור אחת ('אקספרסיון') וזו כוללת כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה מקורית (עם ממשק בעברית) הכוללת מערכת ניווט ודיבורית בלוטות', חישוקים קלים ועוד.
רנו קאפצ'ר
צילום: מנהל