צ'כיה, אמצע יולי (22.7, 2015), יום קיצי בו השמש זרחה, יום בו לא חשב נהג המשאית שיכול לקרות לו דבר כזה. למעשה, לאחר צפייה שנייה בסרטון, כנראה הוא לא חשב כלל.

כולנו מכירים את מעברי הרכבת, מחסום יורד, צלילי אזהרה ברקע וכל הסובבים נדרשים לשמור מרחק. הגיוני, אין הרבה דברים חזקים יותר מרכבת השועטת לכיוונך במהירות תלת ספרתית. אבל נהג המשאית המככב כאן החליט לעבור את המחסום מסיבתו שלו, אולי חלם בהקיץ, אולי לא הגיעה מנת חמצן ראויה לראשו.

כשהבין שעשה טעות, התקדם טיפה קדימה כדי שהרכבת לא תפגע בקבינה וכך יהיה לו סיכוי טוב יותר לשרוד. הוא צדק. נהג הרכבת הצליח להאט את מהירות הרכבת מ-160 קמ"ש ל-142 וזו פגעה בנגרר והעיפה אותו ואת שלדת המשאית למרחק של כ-500 מטרים, אך הקבינה של המשאית נשארה שלמה לחלוטין, באופן כמעט הזוי. לנהג שלום. ניתן אף לראות בסוף הסרטון, איך נפתחת דלת הקבינה ונהג המשאית יוצא משם בהליכה קלילה.

דווקא ברכבת החסונה קרה אסון. שלושה הרוגים, כ-17 פצועים ונהג רכבת אחד שאיבד את רגלו כתוצאה מההתנגשות. נהג המשאית, שמילא נכנס (בטעות, ככל הנראה) כשהמחסום ירד, לא הפנים את שעשה ובמקום להמשיך בנהיגה תוך שבירת המחסום ובכך למנוע את התאונה - יועמד לדין. הוא צפוי להיכנס לכלא למשך זמן של חמש עד עשר שנים.