אובוז (Oboz) הוא יצרן אמריקאי של נעליים המיועדות למטיילים בשטח. אובוז נוסד ב-2007 על-ידי אנשים שעסקו בתחום ופרשו מעבודתם במותגים אחרים על-מנת להקימו. הנעליים מיועדות לפעילות בשטח ולפי החברה תכנונם מבוסס על היכרות וניסיון בפעילות כזאת.

החברה הפועלת במונטנה, פעילה גם בתחום האקולוגי בעולם כולו, וכנגד כל נעל נמכרת, תורמת עץ לנטיעה ברחבי העולם בשיתוף ארגון Trees for the Future. העצים ניטעים בכל רחבי העולם והם מהמינים הגדלים שם באופן טבעי. בנוסף, תורמת אובוז עודפי נעליים לארגוני סיוע בין לאומיים. החברה מצהירה על מחויבות ירוקה גם בתהליך הייצור: מצמצמת פליטת פחמן, ופועלת באמצעות אנרגיה מתחדשת מחוות אנרגיה מקומית.
חדש על המדף: נעלי השטח של אובוז בישראל
צילום: מנהל

דגם אחד שייבואו החל הוא Bridger Mid BDry; נעל הליכה קלה לנשים, עם גפת עור נובוק אטימה למים. זו נעל לטיולים קצרים עם משקל תואם. היצרן טוען להתאמה מהירה של הגפה בנעל לרגלו של המטייל, ולמבנה המבטיח תמיכה, יציבה, בלימת זעזועים וגם אחיזה טובה בקרקע; הגפה היא 3/4 והמשקל 460 גרם. אובוז מתגאה בציון לשבח שקיבל הדגם הזה ממגזין המטיילים האמריקאי הנחשב Backpacker ומאתר Men's Journal.

דגם נוסף, Sawtooth Mid BDry, מיועד לגברים ונועד לטיולי שבילים. הדגם שוקל 575 גרם וכולל את מרכיבי התכנון והביצוע של הדגם הקודם.

מחיר 1000 שקלים יבואן שלדג להשיג רשת המטייל

חדש על המדף: נעלי השטח של אובוז בישראל
צילום: מנהל