חברת Hush Puppies (גורים חרישיים וגם לביבות) האמריקאית למוצרי הנעלה הוקמה לפני קרוב לשישים שנים (1958). החברה מייצרת מגוון גדול של נעליים (וגם תיקים ונעלי בית) ומתהדרת בסוליית ZG, שלפי החברה היא הקלה בעולם. עם פרוס 2016 הבאה עלינו לטובה, מציעה החברה ארבע סדרות של דגמים למגוון שימושים.

ראשונה שבהן היא Pure Casual, ורוב הדגמים כאן מצוידים באותה סוליית ZG. בנוסף, מצוידים דגמים אלה בבולמי זעזועים. גפת הנעל עשויה עור נפה והצבעים "חורפיים": חום ושחור. בנוסף, כוללת הסדרה גם מגפוני צ'לסי העשויים עור רך עם גומי איכותי בצדדים וסוליות פוליאוריתן קלות וגמישות. אליהם מצטרף דגם מגפונים קלאסי עם שרוכים ורוכסן צידי. בסדרה זו דגמים המצוידים בטכנולוגיית HPO2, וכוללים רפידה אוורירית וגמישה התומכת בקשתית כף הרגל.
חדש על המדף: הנעליים של באסט
צילום: מנהל
הסדרה השנייה היא Signature , שדגמיה מיועדים ליום יום ועשויים זמש או עור נוביק (Nubuck; עור בקר שלוטש) בעיצוב עדכני. לדגמים כאן בטנת רשת גמישה, סוליות קלות עם רשת נושמת ושרוכים בצדי הנעל. בסדרה זו מגפוני צ'לסי מזמש במראה צעיר, עם בולמי זעזועים בסוליה ורפידות נוחות בצבעי אפור גרפיט וחום.

סדרת Gel System מבוססת על כריות ג'ל ירוקות באזור העקב, לשיפור הנוחות ולבלימת זעזועים. הנעליים עשויות עור נפה איכותי ומצוידות ברפידות ובטנות עור נושמות וסופגות זיעה, ובסוליות פוליאוריתן קלות להליכה נינוחה.
חדש על המדף: הנעליים של באסט
צילום: מנהל

על אותו בסיס מציע אש פאפיס גם את Tailored, דגמים קלסיים לערב ולהופעה אלגנטית. הדגמים בסדרה זו עשויים עור נפה נושם ויש להם סוליות קלות וגמישות עם רפידת ג'ל כחולה באזור העקב, לשיפור נוחות ההליכה. לדגמי הנעליים מצטרפים גם מגפונים בעיצוב קלסי המחודדים בקדמת הנעל כשהם מצוידים בגומי צידי וברוכסן ועשויים עור איכותי. בנוסף, מוצעים בסדרה זו גם דגמים עם סוליות ZG הקלות מאוד. גם נעליים עם גפה מזאמש וסוליות עור נמצאים בין הדגמים בסדרה זו.

כל הנעליים מוצעים במידות 41-46 ומחירם נע בין 350 ל-460 שקלים.

האש פאפיס. להשיג רשת גלי

חדש על המדף: הנעליים של באסט
צילום: מנהל