חברת Ushopsmotors, המתמחה בשילוח כלי רכב מאירופה וארה"ב לישראל, הודיעה היום על השקת מנגנון חיפוש חדש למכוניות ואופנועים. טוב, מה כל כך מעניין במנגנון חיפוש חדש אתם שואלים? או, דווקא כאן הצליחה החברה לחדש ולהפתיע.

מנגנון החיפוש החדש פותח בשיתוף ebay ישראל, השלוחה המקומית של ענקית הקניות המקוונות מארה"ב. דרך מנגנון החיפוש החדש שבאתר החברה ניתן לערוך חיפוש לכלי רכב שונים המוצעים למכירה ב-ebay – דו-גלגלי או מכוניות, כלים המוגדרים כאספנות או כלים חדישים יותר המורשים בייבוא אישי רכב (עד 24 חודשים). עד לפה מדובר בתהליך סטנדרטי למדי שניתן לבצע גם דרך אתר ebay, אך כאן נכנסת Ushopsmotor לתמונה.

החברה מציגה רשימה וויזואלית של כלי רכב התואמים לחיפוש הראשוני, וזאת לאחר סינון אלה שאינם מורשים בייבוא לישראל וסינון מוכרים בעלי אמינות גבוהה. התצוגה נאה למדי וכוללת תמונות ומידע הנמשכים מעמודי המכירה המקוריים ב-ebay.
Ushopsmotors מציגה: קניית רכב ושילוחו מחו
צילום: מנהל

אבל החידוש המרכזי קשור למחיר – במקום המחיר המבוקש במודעה, באתר של Ushopsmotor תוכלו למצוא את המחיר המשוקלל של הרכב. המחיר המשוקלל מורכב ממחיר הרכב במודעה, עלות הובלה במדינת המקור, עלות שילוח לישראל (בעזרת החברה) ומיסים מקומיים. יש לציין כי המחיר המשוקלל הינו מחיר משוער, אך לטענת החברה הוא קרוב עד כדי כמה אחוזים למחיר הסופי בפועל.

שירות זה, כך מצהיר מנכ"ל החברה, ירון בן אלי, משלים את פעילות הליבה של החברה, העוסקת בשילוח מארץ המוצא לישראל וליווי התהליך כולו – החל מאיסוף הרכב בחו"ל, אבחון חיצוני לפני השילוח (כולל צילומים עדכניים), אפשרות לביצוע בדיקה מכאנית (בתשלום) ועד לשחרור הרכב בנמל. התהליך כולו אורך כחודשיים, ולמעט סוגיית התשלום ב-ebay נעשה כמעט ללא מעורבות מצד הקונה.
Ushopsmotors מציגה: קניית רכב ושילוחו מחו
צילום: מנהל