כנראה שמישהו בלמבורגיני היה מאוד מרוצה כשהוא ניגש לערוך את סיכום השנה של החברה. כל כך מרוצה שהחברה מסנטה אגתה הכינה סרטון קצר שמסכם את הפעילויות וההישגים העיקריים של היצרנית במהלך 2015.

זה מתחיל בהצגת למבורגיני אוונטדור LP 750-4 SV המדהימה, גרסה מחוזקת וממוקדת יותר לאוונטדור המוכרת שנהנית מ-750 כ"ס, הנעה כפולה ועזרים אווירודינאמיים שונים. בהמשך היא קבעה זמן סופר-מרשים של 6:59.73 דקות להקפה ברינג. זו מכונית הכביש השנייה בהיסטוריה שהקיפה את הרינג בפחות מ-7 דקות, וזה עוד יותר מרשים בהתחשב בכך שהיא חלשה משמעותית מהשילוש 918-P1-לה פרארי (פרארי ומקלארן עדיין לא מצאו לנכון לפרסם זמן הקפה רשמי. מעניין למה).

סרטון ההקפה של הלמבורגיני אוונטדור LP 750-4 SV

מאוחר יותר הכריזה היצרנית באופן רשמי על כך שתציג רכב פנאי חדש בשם אורוס, היא הציגה את ההוראקאן LP 610-4 ספיידר היפהפייה, גרסת הנעה אחורית מתבקשת להוראקאן (LP 580-2), ואת גרסת הרודסטר לאוונטדור LP 750-4 SV, כי גם כשמקיפים את הרינג רוצים להרגיש את הרוח בשיער. כנראה.

ג'רי סיינפלד, ג'ים קרי ולמבורגיני קונטאש

ויש כמה הישגים פחות רשמיים שעשו לנו את "השנה של למבורגיני" כמו ההוראקאן המשופרת של סדנת מנסורי (מגדש טורבו מעלה את ההספק ל-838 כ"ס ואת המומנט ל-79.5 קג"מ!), הופעת אורח של הקונטאש יחד עם ג'ים קארי בתוכנית האירוח של ג'רי סיינפלד וגולת הכותרת: התרסקות מפוארת של הוראקאן ב-300 קמ"ש ממנה הנהג והנוסע יצאו בחיים. אה, ויש גם נקודה ישראלית - בר ברוך נהג בלמבורגיני הוראקאן GT3 במסגרת מרוצי ה-GT באיטליה.


שנה טובה ללמבורגיני? תחליטו אתם: