אודי ישראל החלה בשיווק הדור החדש – החמישי במספר – של אודי A4. מדובר בדגם חדש לחלוטין הנשען על רצפה חדשה (MLB – רצפה שונה מזו סקודה סופרב/ פולקסווגן פאסאט) ואשר עושה שימוש ביחידות ההנעה חדשות לדגם (אך מוכרות משאר דגמי אודי ופולקסווגן). מנגד, העיצוב החיצוני לא נכלל ברשימת החידושים - ובמבט ראשון קל לטעות ולחשוב שמדובר במתיחת פנים. הממדים דומים לאלו של הדגם היוצא, למעט נתון המשקל שצנח בעד 120 ק"ג משמעותיים (בהתאם לגרסה).
צילום: מנהל
את ה-A4 ניתן יהיה להשיג בארץ עם אחד משלושה מנועים – 1.4 ל' טורבו (150 כ"ס) ו-2.0 ל' טורבו בשתי רמות הספק (190 כ"ס ו-252 כ"ס) כאשר המנוע החזק ביותר מגיע עם הנעה כפולה (לעומת הנעה קדמית בשני האחרים). בכל מקרה, התיבה היא רובוטית דו-מצמדית עם 7 הילוכים. ביצועי המנוע הקטן עומדים 8.5 שנ' ל-100 קמ"ש, 210 קמ"ש מרביים וצריכת דלק ממוצעת של 18.9 ק"מ לליטר. גרסת ה-190 כ"ס זקוקה ל-7.3 שנ' ל-100 קמ"ש, המהירות המרבית עומדת על 240 קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת דומה לזו של המנוע הקטן - 18.9 ק"מ לליטר. בדגם היותר-חזק (252 כ"ס) נדרשות 5.8 שנ' ל-100 קמ"ש ומשם ניתן יהיה להמשיך עד 250 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת לדגם זה עומדת על 16.1 ק"מ לליטר.
צילום: מנהל
ה-A4 מגיעה בשלוש רמות גימור. מפרט האבזור הבסיסי (Sport או Design) כולל, בין השאר, את ממשק ה-MMI עם מסך צבעוני בגודל "7, כניסה והנעה ללא מפתח, פנסי קסנון, דלת תא מטען חשמלית, גג-שמש חשמלי וחישוקים קלים בקוטר "17 – כאשר ההבדל בין שתי רמות הגימור הבסיסיות מתייחס לעיצוב החיצוני (חישוקים ופגושים שונים) ולסוג המושבים הקדמיים. בדגם ה-2.0 ל' (190 כ"ס) ברמות גימור אלה המפרט כולל גם פנסי LED מלפנים (במקום קסנון) ומאחור וחישוקים קלים בקוטר "18.
חבילת האבזור היקרה ביותר, Luxury כוללת בנוסף גם חישוקי "18 (או "19, בדגמי ה-2.0 ל') מערכת שמע מבית B&O, קיפול חשמלי למראות (כולל זיכרונות, בדגמי ה-2.0 ל') ומושב נהג חשמלי (שני מושבים קדמיים חשמליים, כולל זיכרונות – בדגמי ה-2.0 ל'). כאופציה נפרדת - מעבר לחבילת ה-Luxury - ניתן להזמין גם את לוח המחוונים הדיגיטלי המרשים ("12.3).

מפרט הבטיחות הבסיסי כולל 6 כריות אוויר בלבד וללא אף מערכת בטיחות מתקדמת. את אלה ניתן יהיה לקבל רק בדגמי ה-Luxury הכוללים מצלמת רוורס, מערכת להתרעת התנגשות מאחור, מערכת בלימה אוטונומית ומערכת לניטור שטחים מתים. חשוב לציין כי ה-A4 נבחנה במבחן הריסוק כשהיא מצוידת במערכות הבטיחות האקטיביות, ולכן ציון הריסוק לו זכאית ה-A4 – חמישה כוכבים – רלוונטי רק לדגמים המאובזרים.

מחיר אודי A4 החדשה יחל ב-235,500 ש"ח עבור דגם ה-1.4 ל' הבסיסי ויגיע עד 332,000 ש"ח לדגם ה-2.0 ל' החזק עם הנעה-כפולה, כאשר מחיר חבילת ה-Luxury עומד על 30,000 ש"ח. מחירי ה-A4 החדשה מציבים אותה בצד הנמוך של הקטגוריה (להוציא את וולוו S60 החריגה לטובה בקטגוריה מבחינת מחיר) עם פער קטן מול מתחרות ישירות כמו ב.מ.וו סדרה 3 ופער גדול בהרבה ממרצדס C קלאס ויגואר XE.
צילום: מנהל