חדש על המדף: מותג האופנה נפפירי בישראל - אוטו

חדש על המדף: מותג האופנה נפפירי בישראל

שלוש חנויות ושלוש קטגוריות לבוש

המותג האיטלקי נפפירי (Napapijri) התחיל את דרכו ב-1987 כיצרן תיקים לטיולים, ובשנים האחרונות הרחיב פעילותו לקולקציות בגדים בהשראת מסעות, והגדיל את נוכחותו ברחבי הגלובוס; לנאפאפירי 175 חנויות ב-40 מדינות והוא מוכר בעוד 2000 נקודות. נפפירי מציע ביגוד לגברים, נשים ולילדים, כמו גם תיקים, נעליים ואביזרים.

נפפירי מאפיין עצמו כמותג "צפוני" – דגלי פינלנד ונורבגיה מככבים על הבגדים, השם עצמו הוא מעין גרסה למילה הפינית המציינת את חוג הקוטב הצפוני, והסמל מבטא את שני הקטבים. חלק מעיצוב הבגדים מתייחס למשלחות מחקר ואתרים באזורים אלה.

המגוון
לנפפירי מספר סדרות: Irish Club – ביגוד מאופיין בטלאים בהשראת תגיות של בקבוקי משקה איריים ופרטים בצבעי אקרו; Plains Dreamer – בגדים עשויים דנים, ובנוסף בדים עבים, בעיצוב שנועד להקנות לבגד מראה בלוי. יש בסדרה זו גם מעיל מניילון, בלייזרים וגם מעיל אופנוענים; Canadian Worker – ביגוד "כבד", בהשראה של בגדים קנדיים משובצים, בעיקר אלה המאפיינים חוטבי עצים; Heritage – מבוסס על דגמים קודמים של המותג, בעל מעמד בסדרות המותג עם הדפס אחד ותווית ייחודית; Luxury – סדרת בגדים עם נופך אלגנטי יותר, כאן עם דגל נורבגיה.

לשיפור המיגון בפני קור, מצוידים פרטי לבוש ב-Thermofiber, הנמצא בתוך הטלאים.

מחירים. חולצות טי, 240-350 שקלים; חולצות מכופתרות, 450-650 שקלים; סווטשירט, 450-650 שקלים; ז'קטים, 900-1700 שקלים; מכנסיים, 500-750 ₪; מעילים, 900-2500 שקלים; חגורות: 250-400 שקלים; צעיפים, 250-450 שקלים.

להשיג מתחם שרונה, תל אביב; טיילת הרודס, אילת; קניון ארנה, הרצליה (בקרוב)

     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות