החורף מגיע עם היום הקצר בשנה, ממש עוד מעט, ולרנגלר קולקציית חורף הכוללת הכל: מכנסיים, חצאיות, חולצות, ג'קטים, מעילים ומעילים. בכל הפריטים בקולקציה של רנגלר "גזרות מושלמות ובדים משוכללים שישפרו לך את היום ויהפכו את הלילות שלך למהנים יותר". ויש לרנגלר מסר - "Born Ready" המאפשר לכן "על ידי לבישת הג'ינסים, החולצות והז'קטים להרגיש מוכנות לכל דבר והכל תודות לחדשנות המשולבת בעיצוב מסוגנן".

נשים
לנשים מציעה רנגלר ג'ינסים עמידים במים ובקור, חידוש דגמי Boyfriend, מידות גדולות בגזרת אוולין, ג'ינס העשוי בד דנים.

לג'ינס Rain Ready ציפוי חיצוני למניעת ספיגת מים במקרה של גשם חזק ופתאומי. ג'ינס זה מוצע בגזרת Evalyn באינדיגו או כחול ביניים דהויים. בג'ינס Cold Ready שילוב של פליז ושכבת THERMOLITE להגנה נוספת מפני הקור. ג'ינס זה מוצע בגזרת Drew רגילה-ישרה ובגזרת Tina גבוהה בסגנון Bootcut, בשחור או כחול ביניים. רנגלר ממשיכה באותו כיוון עם Shape Ready, ג'ינס העשוי בד נמתח שמחזיר הבגד לצורתו המקורית. הגזרה כאן היא Corynn, סקיני הנצמד לגוף. רנגלר כאמור מחדשת את גזרת Boyfriend, האלגנטית יותר.

עוד במוצרי רנגלר לחורף: וסטים, מעילים ומעילי פוך מנוצות אווז טבעי ובטכנולוגית THERMOLITE – כולם עמידים למים.
חדש על המדף: קולקציית החורף של רנגלר
צילום: מנהל

גברים
מוטיב Born Ready מוצא ביטוי גם בביגוד שמציעה רנגלר לגברים. הדגמים שואבים השראה מ"אופנוענים, דגמי וינטאג' בניחוח פול ניומן ופיתוחים טכנולוגיים לטובת הנודד בדרכים", וקולקציית החורף הזו "מציעה מראה 'טוטל לוק' מחוספס וקשוח".

פריטי הביגוד כוללים מכנסיים, חולצות ג'קט מבד דנים משופשף, חולצות פלנל משובצות, חולצות בסיס איכויות עם הדפסים אייקוניים, סריגים קלאסיים ומעילים עם כובע אינטגרלי ובמראה צבאי.

בין השאר מציעה רנגלר ג'ינס Born for Riders, מכנסיים לרוכב המוגנים בפני קור וגשם מבוססי גזרת Colton; בד Broken Twill שהומצא על ידי רנגלר משולב ב-Thermolite, לשמירת חום הגוף עם ציפוי חסין מים ובלתי נראה. בנוסף, יש למכנסיים אלה משטחים מחוזקים באזור הברכיים. רנגלר גאה לציין כי גםRain Ready וגם Cold Ready משולבים כאן לראשונה במכנס אחד.

"פלטת הצבעים" כך רנגלר, "משקפת את הסיפור של 'Long Way Home'", והוא "נשלט על ידי ירוקים עמוקים וכהים עם נגיעות של לבן צח. לאחר מכן הצבעים השולטים הם צבעי ההרים עם גווני אפור של סלעי הגרניט וגוונים של חום-אדמדם".

מידע
מחירים מכנסי ג'ינס 320-550 שקלים; חולצות טי, 119-199 שקלים; סריגים, 249-599 שקלים; מעילים, 449-1900 שקלים.

להשיג חנות 203 מתחם שרונה, רשת המשביר, אימפריום, רזילי ובבוטיקים המובחרים.
www.wrangler.com
חדש על המדף: קולקציית החורף של רנגלר
צילום: מנהל