שמואל פלאטו שרון.
שמואל (סמי) פלאטו שרון התחתן לאחרונה עם זוגתו מזה כ-30 שנה – קלרה שרון חורי. אז לשאלה המתבקשת (במבטא צרפתי בבקשה) מה אתה עשית בשביל אשתך?!, יכול איש העסקים וחבר הכנסת לשעבר, להצביע על הגלגלים החדשים. כמתנת נישואין קיבלה קלרה, רכב פנאי מדגם לקסוס RX 350.
 
זו היא החתונה השלישית לשרון והחתונה הראשונה לקלרה. אנחנו נאחר מזל טוב והנאה בכל דרך.
 
אורנה דץ מדגמנת טוקיו.
אורנה דץ התחדשה ברכב פנאי סובארו XV מהדגם המפואר – טוקיו. אל כלי הרכב החדש פיזזה הנהגת המאושרת עם מנהלת השיווק לי-רום, שדאגה להנחת הסלב.
 
למרות מגוון הצבעים המרשים של הסובארו האופנתי, בחרה הכוכבת בצבע הלבן. ממי שתמיד נראית כאילו סטייליסטית צמודה אישרה את היציאה מהבית, ציפינו לבחירה נועזת יותר באאוטפיט הגדול ביותר אליו היא נכנסת. אם אפשר, חזרי אל אולם התצוגה והחליפי לכתום הלוהט או לפחות לצביעת שחור מט עם אמירה.
 
אורנה דץ עם סובארו XV, פלאטו שרון עם לקסוס RX: כל חדשות הסלבס
צילום: תמונה ראשית: יח"ץ 
קרדיט צלם: שוקה כהן
 
שר התחבורה האמריקאי תפס בישראל צבע ירוק.
שר התחבורה האמריקאי, אנתוני פוקס, היה אורח הכבוד בוועידת ראש הממשלה לתחליפי דלקים ותחבורה חכמה. הועידה שהתקיימה בתאטרון הבימה בתל אביב, כללה הרצאות ודיונים בהשתתפות בכירים מעולם הרכב והאנרגיה, דנה בעתיד עולם התחבורה אשר מושפע מהתקדמות הדלקים החליפיים מחד, ומהמהפכה של התחבורה החכמה מאידך.

מבלי להיכנס לפוליטיקה, נחמד לראות מפגש בין דמויות המפתח בכלכלת העולם, בו דנים בנושאים  בהם אנחנו כן מבינים. שר התחבורה האמריקאי היה אורח הכבוד במושב שפתח את יומה השני של הוועידה ועסק בנושא חדשנות בתחום התחבורה החכמה. הוא אמר: "אני רואה פה בפעם הראשונה פתרונות שיכולים לתת מענה עולמי לבעיות התחבורה וזיהום האוויר. הייתי רוצה לראות את כולם יוצאים מהכח אל הפועל גם בארה"ב".