רוכבי הארלי אולי מצטיירים בעיני רוב הציבור כחבורה עבת כרס, קשוחה, החושפת שרירים וקעקועים, אך מסתבר שההפך הוא הנכון. נכון שסדרות וסרטים מטפחים את התדמית המסוקסת ובכלל של רוכבי הארלי, אבל האמת היא שרוכבי הארלי די מפורסמים ביכולת שלהם להירתם למען מטרה טובה.
 
לראיה, ביום שישי האחרון בבוקר התאספו כ-150 הארליסטים בסוכנות הראשית של היבואן המקומי בחולון. המטרה לא היתה שתיית בירה או מלחמת כנופיות, להיפך. בשיתוף עמותת 'גמאני' המקדמת את המודעות לסרטן השד, יזמה הארלי דיווידסון ישראל מסע מודעות ייחודי.
 
כל רוכב הארלי אסף אל המושב האחורי אישה לבושה חולצה וורודה ויצא אל הדרך. נחיל ההארלים הרועש והצבעוני שיצא מחולון אל כבישי האזור נראה כמשהו הלקוח ממקום אחר. הכוונה להרעיש ולעורר מודעות הושגה בקלות - השיירה האדירה הרעידה כל מקום אליו הגיעה, משכה הרבה תשומת לב וזכתה להרבה תגובות חיוביות. מתי בפעם האחרונה ראיתם חבורת הארלים עם בלונים וורודים קשורים אליהם?!
 
המראות הללו הם דבר נפוץ למדי מעבר לים. מסעות כאלו, בהם המון אופנועים עושים רעש בשביל לקדם מודעות לנושא חשוב כל כך, הם לא מראה נדיר. אצלנו בינתיים כן.
 
אופנועים למען החיים? בהחלט - כי למרות מה שהורגל חלק גדול מהציבור לחשוב לרוכבי הארלי יש גם לבבות חמים ולא רק מנועים רועשים.