חצי שנה לאחר שהושק, זוכה לנד רובר דיסקברי ספורט, רכב הפנאי של לנד רובר, למקבץ שיפורים והמשמעותי שבהם הוא זיוודו במנוע דיזל חדש. מנוע הדיזל 2.2 ליטר אתו הוצג מפנה את מקומו למנוע 2.0 ליטר חדש המשרת גם את יגואר.
המנוע החדש מייצר 150 כ"ס (בגרסת TD4) ו-180 כ"ס (SD4) במקום 150 ו-190 כ"ס במנוע הפורש. עיקר השיפור, מעבר לעמידה בתקני יורו 6, הוא בצריכת דלק משופרת ובפעולה מעודנת יותר. בנוסף, רמת הגימור הבסיסית SE צוידה בריפוד עור ותפעול חשמלי למושבים כמו גם במערכת שמע משופרת.

יותר בזול
עם השיפורים האלה מגיע גם תמחור ידידותי יותר. מאז הגעתו לישראל סבל הדיסקברי ספורט מתמחור מוגזם, גם אחרי שכבר עבר הוזלת מחיר - מתחילת השיווק ועד היום הועלו לכביש 8 יחידות בלבד של הדגם.
מחיר דיסקברי ספורט בגרסת TD4 וברמת הגימור SE יהיה 339,000 שקלים, סכום המהווה הפחתת מחיר של 43,000 שקלים.
מחיר גרסת הדיזל SD4 וגרסת הבנזין SI4 נקבע ל-369,000 שקלים, 29,000 שקלים פחות מאשר עד עתה. רמות הגימור המהודרות בגרסת שבעה מושבים יוצעו ב-389,000 שקלים (429,000 שקלים עד כה) ואילו לדיסקברי ספורט ברמת הגימור הגבוהה ביותר, HSE, יוצמד תג מחיר של 429,000 שקלים, שיחליף את הקודם, עליו נרשם סכום של 489,000 שקלים.

לנד רובר דיסקברי ספורט
צילום: מנהל