השקת סיטרואן קקטוס ב-90,000 שקלים – מחיר מושך ביחס לקטגוריה ורמת האבזור – היא רק צעד ראשון בדרך חדשה עבור היבואן הוותיק. אבי צור, המנכ"ל החדש יחסית של לובינסקי, מבטיח שעל תחילת השינויים בפיג'ו-סיטרואן נדע כבר בעתיד הקרוב.
"כלי הרכב יעברו אדפטציות תמחיריות וכבר בעתיד הקרוב נפתיע את הקהל ונביא כמה 'שוסים'" הוא מספר. צור מתייחס לתמחור חדש ל-3008, רכב הפנאי של פיג'ו שנוכחותו בשוק אינה מורגשת. מנכ"ל לובינסקי מספר על גרסאות צעירות ומפתות למכוניות המיני של היצרן שתגענה עם הגג הנפתח.
בלובינסקי מבטיחים להפתיע
צילום: מנהל
כבר בקרוב
ואכן, פיג'ו וסיטרואן יציגו בישראל בתקופה הקרובה מספר חידושים חשובים. תוך זמן קצר תנחת כאן פיג'ו 208 המחודשת, המצוידת במנוע 1.2 ליטר טורבו המייצר 110 כ"ס ובתיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים. אותה חטיבת כוח תגיע עד סוף השנה גם ל-2008 ותהווה קטליזטור להשקה מחדש של דגמים אלה, תוך כוונה להפוך אותם למשמעותיים יותר בתחום.

אותו שילוב של מנוע ותיבה ימצא מקומו בתחילת 2016 גם בתת משפחתית הזהה של שני המותגים: סיטרואן C אליזה/פיג'ו 301. השיפור, כמובן, יהיה משמעותי מאוד, עם החלפת מנוע ה-1.6 ליטר הוותיק והתיבה האוטומטית הוותיקה עוד יותר. בנוסך, היבואן מצפה לגרסאות מחודשות לפרטנר ולברלינגו.
בלובינסקי מבטיחים להפתיע
צילום: מנהל

צמיחה בעתיד
"השנה שעברה הייתה לא קלה. זו הייתה שנת מעבר ליצרן מבחינת מוצרים וסיימנו אותה עם מכירת 9000 מכוניות, ומבחינתי זה הרף התחתון שלנו" הצהיר צור במסיבת העיתונאים שהוקדשה לחשיפת הקקטוס. צור הוסיף ואמר כי "את השנה הזו אנחנו צופים לסיים עם מכירת 13,000 כלי רכב והמטרה היא להגיע ב-2017 ל-20,000 כלים. הכמויות האלה יבואו מדברים שהמותגים עושים – הן מצד היצרן עם טכנולוגיות חדשות והן מאיתנו כיבואן. אנחנו בונים השנה פלטפורמות שידעו לקחת את החברה הזו הרבה שנים קדימה".
בלובינסקי מבטיחים להפתיע
צילום: מנהל