ג'יפ צ'ירוקי החדש הוצג בשנת 2013 והגיע אלינו בסוף 2014. למרות השם הוותיק ׁ(1974ׂ), הדגם החדש שונה במבנה שלו מקודמיו והוא למעשה רכב פנאי. צ'ירוקי החדש יושב על רצפת ג'ולייטה המשרתת בארה"ב גם את דודג' דארט: הנעה קדמית ומנוע רוחבי, מתלה רב חיבורי מאחור במקום סרן חי. ולפי המפרט לפחות, הדגם החדש וויתר על יכולת שטח של ממש. עם מבנה זה מכוון צ'ירוקי להתמודדות מול כלי פנאי יוקרתיים קטנים של אודי, ב.מ.וו ומרצדס, ולא כנגד מעלות או מכשולי עבירות מאתגרים.

לייעוץ חינם עם מומחי הרכב של אוטו על ג'יפ צ'ירוקי חייג ל-3262* או לחץ כאן

למרות זאת, בג'יפ מדגישים כי מדובר בכלי בעל יכולת שטח של ממש, במיוחד בגרסת טריילהוק שהגיעה אלינו למבחן. בגרסה זו מתווספים למפרט נעילת דיפרנציאל אחורי, מרכב מוגבה ופגושים שונים, בנוסף למערכת הנעה כפולה מתקדמת והילוך כוח שיש לגרסאות אחרות בהיצע. את הצ'ירוקי ניתן לקבל בארץ עם מנוע אחד: V6 בנזין אטמוספרי בנפח 3.2 ליטר שמייצר 271 כ"ס. מנוע זה משולב לתיבה אוטומטית עם 9 הילוכים, והביצועים טובים: 7.6 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש ו-209 קמ"ש מרביים.
רוצים לדעת עוד? צפו בסרטון.

סרטוני הווידאו של 'אוטו' קצרים, ברורים – תכל'ס: כל מה שצריך לדעת על המכונית שאתם שוקלים לקנות. את הסרטונים תוכלו למצוא בדפי הדגם, שם יעמדו לרשותכם גם מפרטים מלאים, חוות דעת מקוצרת ומבחנים מפורטים בהיקף מלא.