פיג'ו 208 הוצגה לראשונה בשלהי שנת 2011 והגיעה לישראל במהלך 2012. הדגם עבר מתיחת פנים, ואת התוצאות שלה ניתן יהיה לראות בז'נבה (תחילת מרץ) ובישראל (במהלך הקיץ), כך נציג פיג'ו ישראל.
עיקר השינוי בדגם המחודש הוא ציוד ה-208 במנוע ובתיבת הילוכים חדשים עבורו. מנוע ה-1.6 ליטר (120 כ"ס) ותיבת ההילוכים האוטומטית הוותיקה, AL4, מפנים מקומם לטובת מנוע טורבו בנפח 1.2 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה. זהו אותו המנוע המוכר מה-308 החדשה, אך כאן הוא מגיע בהספק מופחת העומד על 110 כ"ס.

פיג'ו 208 – זמן טורבו!
צילום: מנהל

לייעוץ חינם עם מומחי אוטו על פיג'ו 208 חייג ל-3262* או לחץ כאן

עיצוב המכונית כמעט ולא השתנה. חדי העין יבחינו ביחידות תאורה אחוריות שונות במעט, וחזית מעודכנת הכוללת יחידות תאורה כהות יותר ופגוש מחודש. פיג'ו הוסיפה מספר צבעים למבחר ואפשרות לחישוקים חדשים. בכל הקשור לתא הנוסעים, מציינת פיג'ו כי החומרים בתא הנוסעים שודרגו. לדגם המחודש נוספו מערכות בטיחות ואלה כוללות מערכת בלימה אוטונומית.

פיג'ו 208 – זמן טורבו!
צילום: מנהל

כאמור, 208 המחודשת תוצג בתערוכת ז'נבה הקרובה, ואלינו תגיע בשלהי הקיץ.