ב.מ.וו הציגה את הדור הנוכחי של ב.מ.וו סדרה 1 לפני כשלוש שנים, וכעת הגיע הזמן לעדכון המסורתי של אמצע חיי הדגם. מתיחת הפנים כוללת, כמובן, עדכון של מרכיבי העיצוב החיצוני. החזית עוצבה כך שתתאים לשאר דגמי החברה העכשוויים. הביטוי לכך הוא יחידות תאורה צרות ובולטות יותר הכוללות תאורת לד-יום (ואופציה לתאורת לד מלאה) וטיפול קוסמטי בסבכה הקדמית. גם מאחור הוחלפו יחידות התאורה בכאלה שהן צרות ומודרניות יותר.
תא הנוסעים זכה לריענון עיצובי קל, ואילו האבזור שודרג באופן משמעותי יותר. בין השאר צוידה סדרה 1 המחודשת במערך i-דרייב משופר, מסך "6.5 חדש, מערכות בקרת שיוט אקטיבית וחנייה אוטומטית ועוד.
ב.מ.וו סדרה 1 המחודשת נחשפה
צילום: מנהל
חזית מעודכנת ומודרנית יותר
מנועים ומשחק הכיסאות
שינויים משמעותיים בהרבה נעשו בהיצע המנועים שעבר כולו עדכון או החלפה לטובת שיפור נתוני צריכת הדלק ופליטת המזהמים. וזה אומר שב.מ.וו עשתה קצת בלגאן, אז נא לשים לב.

בראש ובראשונה ישנה גרסת 116i החדשה שמאמצת את מנוע ה-1.5 ליטר (3 ציל') המוכר של המיני במקום מנוע ה-1.6 ליטר שכיהן עד עכשיו. המנוע החדש מפיק 109 כ"ס (80 ק"ו) ו-18.3 קג"מ (במקום 136 כ"ס ו-22.4 קג"מ ב-116iהקודמת). בשלב ראשון תוצע גרסה זו עם תיבה ידנית בלבד (6 היל') מה שיספיק ל-10.9 שניות בתאוצה ל-100 קמ"ש ויניב צריכת דלק ממוצעת של 20 ק"מ לליטר.

גרסת 118i החדשה עושה למעשה שימוש במנוע ה-1.6 ליטר טורבו של גרסת ה-116i היוצאת בשעה שמעליה הוצגה גרסה חדשה – 120i – שעושה שימוש במנוע משופר של גרסת ה-118i היוצאת. ההספק עומד על 136 כ"ס (100 קילוואט) ו-177 כ"ס (130 קילוואט) בעוד נתוני המומנט עומדים על 22.4 קג"מ ו-25.5 קג"מ בהתאמה. שתי הגרסאות יוצעו עם תיבה ידנית (6 היל') או אוטומטית (8 היל') והן יאיצו ל-100 קמ"ש ב-8.7 שניות ו-7.2 שניות בהתאמה (עם התיבה האוטומטית). צריכת הדלק הממוצעת של המנוע כשהוא משודך לתיבה האוטומטית עומדת על 17.8 ק"מ לליטר. מעליהן תוצע גרסת 125i ללא שינוי עם מנוע ה-2.0 ל' טורבו (218 כ"ס, 160 קילוואט).
ב.מ.וו סדרה 1 המחודשת נחשפה
צילום: מנהל
היצע המנועים חודש או עודכן

בראש ההיצע עומדת M135i שזוכה לשדרוג קל להספק המנוע שמעתה יפיק 326 כ"ס (240 ק"ו) ובדומה ל-M235i, זאת בהשוואה ל-320 כ"ס בעבר. בנוסף לגרסת ההנעה האחורית (ידנית או אוטומטית), תוצע ה-M135 בגרסת הנעה כפולה שתצויד תקנית בתיבה אוטומטית 8 הילוכים. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.9 שניות להנעה האחורית, 4.7 שניות לכפולה.

יש גם דיזל
וכמובן שאי אפשר בלי דיזל עם נתונים מרשימים. גרסת 116d זוכה למנוע דיזל חדש: 1.5 ליטר טורבו בעל 3 ציל'. ההספק עומד על 116 כ"ס (86 קילוואט) ונתון המומנט הוא 27.5 קג"מ. גרסה זו תוצע עם תיבה ידנית (6 היל') או אוטומטית (8 היל'). את התאוצה ל-100 קמ"ש היא תסיים ב-10.3 שניות וצריכת הדלק הממוצעת של הגרסה האוטומטית עומדת על 27.7 ק"מ לליטר. ה-116i לוגמת הבנזין עומדת בצד ומתביישת.
ב.מ.וו סדרה 1 המחודשת נחשפה
צילום: מנהל