פורד הציגה בתערוכת דטרויט את GT החדשה – דור שני למכונית העל שלה מלפני עשור (2004-2006), מצדה מחווה ל-GT40 האגדית (1964-1969). אותה GT40 (פרי יצירתם של קראפט ושלבי) זכתה ארבע פעמים רצופות, בשנים 1966-1969, במירוץ 24 השעות של לה מאן, כשהיא מנצחת את פרארי. כשהנרי (פורד) ניצח את אנזו (פרארי) בקרב שהיה, גם, אישי מאוד.

דגם חדש
הדגם החדש ייוצר במהלך שנת 2016 ויציין 50 שנה לניצחון הראשון בלה מאן – בו זכתה פורד במקומות 1-2-3 – באופן הראוי ביותר: הוא יופיע בו. דגם זה הוא חלק מ"קבוצת הביצועים" של פורד שתמנה עד סוף העשור תריסר דגמים. די להזכיר את המוסטנג GT350 החדשה בעלת מנוע V8 אטמוספרי בעל הספק של 500 כ"ס כדי להעביר את המסר.
צילום: מנהל
בהשוואה ל-GT הקודמת, הדגם החדש שומר פחות אמונים לעיצוב המקורי של ה-GT40, והוא מזכיר מספר מכונית-על של יצרניות אחרות. המרכב עשוי סיבי פחמן ואלומיניום, לטובת הפחתת משקל והדלתות נפתחות כלפי מעלה.

כראוי וכמו שהיה, המנוע ממוקם במרכז המכונית, אבל שלא כצפוי במכונית על אמריקאית ולא כמו שהיה, פורד מוותרת על V8. במקום ה-5.4 ליטר מוגדש-על ששירת את ה-GT הקודמת וייצר 550 כ"ס, משרת את הדגם החדש V6 אקובוסט קטן בהרבה, בנפח 3.5 ליטר, אבל עם צמד מגדשים. התוצאה, לפי פורד היא "למעלה מ-600 כ"ס". ל-GT תיבה אוטומטית רובוטית כפולת מצמדים בת שבעה הילוכים.