ינון עמית, שכיהן כמנכ"ל אלבר, עוזב את תפקידו לאחר חמש שנים וחצי. עמית מונה לראשות אלבר לאחר שהיה סמנכ"ל הכספים שלה. בתקופתו הורחבו עסקיה של הקבוצה עם תחילת יבוא הקטנועים של דיאלים ובהמשך עם הכניסה המאסיבית ליבוא מקביל. המנכ"ל הפורש הוביל את תחילת יבוא דגמי טויוטה והונדה מארצות הברית והניח את הבסיס ליבוא מקביל של דגמי לקסוס.
לתפקיד מנכ"ל אלבר מונה עו"ד אורן אלעזרא, ששימש עד כה כמנכ"ל קבוצת 'אלעזרא' החזקות, היה דירקטור באלבר והיה גם אחראי לפיתוח עסקי. ינון עמית ימשיך לתפקד כיועץ לקבוצה.

להצבעה בתחרות 'אוטו השנה 2015' לחץ כאן

"אני מסיים בסיפוק עצום חמש וחצי שנות כהונה כמנכ"ל 'אלבר', במהלכן זכיתי לגיבוי וחופש פעולה מוחלט מהדירקטוריון ומהבעלים", אמר עמית בהודעה לעיתונות. "אני מאמין בחברה ובעובדיה וביכולת של 'אלבר' להמשיך ולהוביל את שוק הליסינג ומכירת הרכב, בראשותו של אורן אלעזרא, אשר ללא ספק הינו המועמד הראוי ביותר לתפקיד. אני מבקש להודות תודה אישית לאלי אלעזרא, בעלי 'אלבר', על ההזדמנות שניתנה לי ועל התקופה המרתקת שעברנו יחד".
בעלי אלבר אלי אלעזרא אמר "אני רוצה להודות לינון עמית, על שהצליח בכישרון רב להזניק את החברה קדימה ולהציב אותה כחברה מובילה בישראל".