ביונדאי ישראל מתכוננים להשקת i20 החדשה אשר תנחת כאן כבר בחודש פברואר הקרוב. הציפיות ממנה גדולות למדי, ולא בכדי. אחרי הכל היא תירש את המכונית הנמכרת ביותר בקטגוריה. הסופרמיני החדשה של יונדאי תנחת כאן בגרסת 1.4 ליטר אוטומטית (100 כ"ס) במספר רמות אבזור ובגרסת 1.25 ליטר ידנית (84 כ"ס). אנשי היבואן רומזים שבגלל השדרוג המקיף ותוספת האבזור הדגם החדש עלול להתייקר.

מעט אחריה תגיע i30 המחודשת עם שינויים קוסמטיים מבפנים ומבחוץ ושדרוג מסוים ברמות האבזור. כמו כן תנחת בארץ בתחילת השנה גרסה מחודשת ל-i25 אקסנט. גם במכונית זו מדובר בשינויים קוסמטיים קלים. עם זאת אנשי יונדאי כאן ינצלו את ההזדמנות לטובת שדרוג ברמות האבזור כדי לשפר את התחרותיות של המכונית בתחום שהתעורר בשנתיים האחרונות.

יונדאי i20 החדשה בקרוב כאן
צילום: מנהל
יונדאי i20. תגיע אלינו כבר בפברואר הקרוב

פנאי קטן והיברידית גדולה
החיזוק החשוב הבא למבחר של היצרן הקוריאני בארץ יגיע לכאן בסוף 2015. מדובר ברכב הפנאי הקטן והמאוד נחוץ ליצרן (וגם היבואן ישמח בו) שמכונה iX25 ומתבסס על פלטפורמת i20. בין לבין עשויה להגיע אלינו גם גרסת שלוש דלתות ספורטיבית למראה של i20 החדשה.

דגם נוסף שייבואו נשקל ועשוי להגיע לכאן בסוף 2015 או בתחילת 2016 הוא סונטה היברידית בדור החדש שלה. המשפחתית הגדולה זכתה לדגם חדש, אך גרסה היברידית לא הוצגה אתו. גרסה זאת צפויה במהלך החודשים הקרובים והיבואן מעוניין בהצעה משלו בתחום, כזו שתתמודד ישירות בטויוטה קאמרי ההיברידית.

יונדאי i20 החדשה בקרוב כאן
צילום: מנהל