תרבות אספנות הרכב תופסת תאוצה בשנים האחרונות, אך בעיקר במרכז. בפריפריה לא רק האוכל יקר יותר והרקטות נפוצות יותר, אלא גם רכבי אספנות הם מחזה נדיר יותר.
עד שקם גדעון קדרון וארגן מפגש מכוניות קלסיות ראשון בב"ש. זה היה לפני קצת יותר מחצי שנה, ובאמצע התערבו כמה קסאמים וסופות חול והפריעו למומנטום. היה נראה שהיוזמה נגדעה באיבה, אך גדעון איש קשה עורף הוא.
מפגש מכוניות אספנות: רוחות מדבר
צילום: אנדרי נצר
ואכן ביום שישי האחרון (21/11) התייצב הוא שוב ברחבת 'מול7' עם ה-XJ6 האדומה שלו, לקראת מפגש קלסיות נוסף. ההיענות, כמו בפעם הראשונה, הייתה רבה, הן מצד אספנים (ולא רק מהסביבה) והן מצד הקהל, שהגיע לשזוף עינים בגברות הכבודות שהגיעו לבקר.

לייעוץ חינם עם מומחי הרכב של אוטו על כל הדגמים חייג ל-3262* או לחץ כאן
שמש הסתיו הרכה ליטפה את המכוניות בעדנה, מדגישה את הקימורים והפיסולים, ומוסיפה ברק וחיוניות לצבע. סביב המכוניות (ושני כלים דו-גלגליים) חג קהל נלהב, מוכיח שוב את הצמא הקיים בציבור בכל מה שקשור לאירועים מוטוריים. אפילו אלו סטטיים בטבעם.
מפגש מכוניות אספנות: רוחות מדבר
צילום: אנדרי נצר
המוטו של גדעון, חשוב לציין, הוא שכל אספן ובעלים של כלי קלסי – ללא הבדל דת, גזע, מין ומועדון – יכול להגיע למפגשים האלה. הכוונה היא להפוך את המפגשים לעניין סדיר, אחת לחודש, ולמשוך אל הנגב עוד אספנים מאזורים אחרים, ולחזק את הקשרים בין אספני הדרום לאלו שבשאר הארץ.
אנו, כמובן, מברכים על פעילויות מסוג זה, ומאחלים "כן ירבו!" לגדעון קדרון ולכל מי שעזר לו להקים את האירוע.
מפגש מכוניות אספנות: רוחות מדבר
צילום: אנדרי נצר