כמו שצפינו לאחרונה, ספייסבק, אחותה הנאה של סקודה ראפיד, יוצאת לדרכה בישראל ותוצע כאן במהדורה מהודרת למדי. כמו ראפיד הרגילה, גם ספייסבק תוצע עם מנוע 1.4 ליטר 122 כ"ס ותיבת DSG, מה שמסדר לה האצה ל-100 קמ"ש ב-9.4 שניות (9.5 שניות בסדאן). בניגוד לסדאן, מנוע זה יהיה היחיד בהיצע המקומי.
לייעוץ חינם עם מומחי אוטו על סקודה ראפיד חייג ל-3262* או לחץ כאן

ספייסבק מגיעה ברמת גימור גבוהה יותר מאחותה (הכמעט) המשפחתית. רמת גימור זו מכונה "סטייל", ומציעה מעבר לחישוקי 17" קלים גם דיפיוזר בוהק מאחור, שמשות כהות, מושבי ספורט וגם גג זכוכית פנורמי. כל אלה יוסיפו להופעה ויסייעו ליצור מראה מושך בהשוואה לראפיד הרגילה. המבנה וההופעה אמורים להעניק לה כלים לתחרות בגזרת הקומפקטיות אליה מכוונים בסקודה ישראל. ספייסבק תוצע עם בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע עם שליטה מההגה ובקרת שיוט.
סקודה ראפיד ספייסבק יוצאת לדרך בישראל
צילום: מנהל
ספייסבק מגיעה ברמת גימור גבוהה יותר מזו של הסדאן
בסקודה ישראל יציעו את המכונית החדשה ב-121,990 שקלים. יש לציין כי מחיר זה נמוך מהראפיד הפחות מצוידת. ויש עוד: עד סוף השנה תימכר ראפיד ספייסבק במחיר מבצע של 119,990 שקלים.

בסקודה מכוונים את ספייסבק רק לקהל הפרטי, וזו אחת הסיבות לכך שהמכונית מוצעת רק ברמת הציוד הגבוהה יותר. סקודה ישראל מעוניינת למצב את ספייסבק כמתחרה לא יקרה בתחום הקומפקטי האירופאי, ולפנות אתה לקהל שמחפש משהו מעט יותר מיוחד ואפילו אופנתי.

יש לציין שבמערב אירופה גרסה זו של סקודה ראפיד היא המצליחה והמוכרת יותר, ואילו בשווקים אחרים שם גרסת הסדאן כלל לא מוצעת. לכן, ייתכן ודווקא ספייסבק היא שתקבל יותר גרסאות מנוע/הילוכים, בהן גם השילוב 1.2 DSG הזול יותר, שכרגע אינו מוצע במשפחה זו.
סקודה ראפיד ספייסבק יוצאת לדרך בישראל
צילום: מנהל