אחרי ארבע שנים וחצי מליון יחידות שנמכרו, הכריזה אודי על מתיחת פנים שעברה אודי A1, וזו כוללת את גרסאות שלוש וחמש הדלתות (ספורטבק) וגם את גרסת הביצועים, אודי S1.

השינויים הקוסמטיים לא דרמטיים אבל מכסים את המקובל: עדכנון פנסים, פגוש ושבכה להופעה מחודדת מעט יותר; כמה נגיעות בצד הרכב, במפתני הדלתות והחלונות; פנסים ופגוש מעודכנים מאחור לטובת הופעה משותפת עם החזית - וזהו. אורך הרכב גדל ב-2 ס"מ ורושם כעת 398 ס"מ.
אודי A1: ועכשיו מתיחת הפנים
צילום: מנהל
אודי הכריזה על מתיחת פנים לכל גרסאות ה-A1
מערך מידע/בידור חדש מיועד "ללקוחות צעירים" ואודי מתגאה במערכת ניווט חדשה, אופציה לרמקולי בוז ועוד. אודי מציעה כעת שני קווי אבזור: דיזיין או ספורט. יש עוד חבילות אבזור, והלקוח יכול לבחור לא מעט פריטים לפי טעמו, ל"התאמה אישית".
שישה מנועים ושלושה צילינדרים
הדגם המחודש מתייצב עם שישה מנועים; כולם מוגדשים, ארבעה בנזין, כולם חדשים בהיצע או מחודשים. החידוש המשמעותי הוא במנועי שלושה צילינדרים (לראשונה באודי). האחד הוא בנזין בנפח 1.0 ליטר המייצר 95 כ"ס (70 קילוואט), מכסה 23.3 ק"מ/ליטר ופולט 99 גרם/ק"מ של CO2. השני הוא דיזל בנפח 1.4 ליטר וזה מנפק 90 כ"ס (66 קילוואט), וחוסך באדיקות עם 29.4 ק"מ/ליטר ו-89 גרם/ק"מ של CO2.
אודי A1: ועכשיו מתיחת הפנים
צילום: מנהל
גם תא הנוסעים עבר עדכון
עוד במנועים: 1.4 ליטר מוגדש עם 125 כ"ס (92 קילוואט) או 150 כ"ס (110 קילוואט); האחרון עם "צילינדר לפי דרישה" (טכנולוגיה בה שני צילינדרים אינם פועלים במהירות נמוכה או בינונית באמצעות סגירת השסתומים, אך "מותנעים" מיד עם דרישה להאצה). עוד בהיצע: דיזל 1.6 ליטר עם 116 כ"ס (85 קילוואט) ומעל כולם 1.8 ליטר 192 כ"ס (141 קילוואט). תיבה רובוטית דו-מצמדית עם 7 הילוכים (DSG) אופציה בכולם, תקנית ב-1.8 ליטר.

לפי טעם ודרישה
אודי לא עצרה כאן. ל-A1 החדש הגה חשמלי חדש המתקשה ככל שהמהירות עולה. ההגה, כמו גם המתלים וניהול המנוע, ניתנים לכיול לפי תכנית, אופציה למי שקונה את קו האבזור "ספורט". כיול המתלים נוקשה יותר, אומרת אודי, אבל הרכב נוח יותר. הלקוח יכול לבחור לעצמו גם את מתלי הספורט S Line. לרכב טורק וקטורינג (ניהול מומנט לכל גלגל בנפרד לפי אחיזה וצורך) לשיפור היכולת הדינמית. קוטר החישוקים נע בין "15 ל-"18.
אודי A1: ועכשיו מתיחת הפנים
צילום: מנהל
הדגם המחודש מתייצב עם שישה מנועים; כולם מוגדשים, ארבעה בנזין, כולם חדשים בהיצע או מחודשים

הספורטיבית שבחבורה
אודי חידשה את S1 קוסמטית, ובנוסף לשינויים הנ"ל הוסיפה גם ספוילרים חדשים. בתוך הרכב עיצוב תואם, ואבזור רב מוצע באופן תקני, וזה כולל בעיקר את "קו הספורט". המנוע, בכל אופן, נשאר ללא שינוי (כולל נתוני צריכה ופליטה): 231 כ"ס (170 ק"וו), 37.1 קג"מ, ו-5.8 שניות ל-100 קמ"ש. כיול המתלים נוקשה יותר, מציינת אודי, ומדווחת כי ל-S1 המחודש מסב ציר חדש במתלים הקדמיים. החישוקים כאן הם "17.
אודי A1: ועכשיו מתיחת הפנים
צילום: מנהל