מרצדס הכריזה על שינוי בסימול הדגמים שלה, שיהיה "פשוט ושקוף יותר", ויאפשר ללקוחות "התמצאות טובה יותר". הסיבה לכך היא הרחבה משמעותית של היצע הדגמים של החברה בשנים האחרונות, המתקרב כיום ל-20. התהליך שעתיד להסתיים בעוד 5 שנים עם לא פחות מאשר 30 דגמים יכלול גם 11 דגמים שיהיו חדשים לגמרי.

שפע גרסאות המרכב יחד עם מערכות הנעה מסוגים שונים, הביא לכך שהסימול הנוכחי נעשה מורכב מדי. מרצדס מתחילה בכל גרסאות רכבי הפנאי.

הסימול יתבסס על חמישה דגמי ליבה: A, B, C, E ו-S. בסדרה זו, האות הראשונה היא G, תחילתה של המילה Geländewagen (רכב שטח) ומחווה (כך מרצדס) לרכב השטח המהולל G (נוסד ב-1979). האות השנייה היא L. למה? כי זו אות "שמופיעה פעם אחר פעם בהיסטוריה של מרצדס", וכמובן, מרצדס לא מפספסת כאן הזדמנות להזכיר את SL "האגדית". בכל אופן זוהי אות מקשרת ולאחר הרווח תופיע האות של דגם הליבה.
מרצדס משנה את סימול הדגמים, בדרך ל-30 ב-2020
צילום: מנהל
שינויים במרצדס. רכבי הפנאי יהיו הראשונים עם הסימול החדש

סימבוליזם
אותו סידור יהיה גם עבור דגמי הקופה-סדאן. האותיות CL יישארו בכולם, ואלה יוצמדו לאחד מאותם דגמי ליבה; כך קופה-סדאן של A תיקרא CLA.

החל מ-2016 יכללו כל דגמי הרודסטר (פתוחה, 2 מושבים) את האותיות SL – ואת החיבור לדגם הליבה. למשל,SLK של היום יהיה SLC.
מרצדס משנה את סימול הדגמים, בדרך ל-30 ב-2020
צילום: מנהל
סדר צריך להיות
גם המנועים לסוגיהם זכו לסימול חדש ושיטתי שעיקרו אות אחת במקום מילה או מספר מילים. בניגוד לדגמים, המסומלים כולם באותיות גדולות, כאן מדובר בקטנות.
מרצדס משנה את סימול הדגמים, בדרך ל-30 ב-2020
צילום: מנהל

הסימול להנעה כפולה, 4MATIC, נשאר כשהיה.
התוצאה הסופית:
GLE 500 d
S 500 4MATIC
CLA 200 h