ניקו רוזברג הצליח לקטוע את שרשרת הניצחונות של לואיס המילטון, כאשר סיים ראשון בתום הגרנד-פרי הברזילאי המותח. המקום השני של המילטון הביא בפעם ה-11 העונה ניצחון כפול למרצדס ששברה בכך את שיאה של מקלארן מ-1988. רוזברג, שהיה המהיר ביותר בהקפות הדירוג, נטל למן הזינוק את ההובלה. המילטון מצדו נשף בעורפו כמעט לכל אורך השלבים הראשונים. לקראת אמצע המירוץ המילטון שגה והחליק מהמסלול, והפער לזכות רוזברג גדל ל-7 שניות. אבל הבריטי הצליח לחזור למירוץ, לסגור את הפער ולהתקרב כדי מחצית השנייה לרוזברג, אבל זה שמר הפעם על קור רוח והמילטון לא הצליח לעקוף.
פורמולה 1, ברזיל: רוזברג מנצח
צילום: מנהל
רוזברג השאיר את עצמו במרוץ לאליפות
ולשאר החדשות
הקהל הרב במסלול אינטרלגוס התעניין לא פחות, ואולי אף יותר, בגיבור המקומי, פיליפה מאסה בוויליאמס, שזכה לתשואות רבות בכל פעם שעבר ליד היציעים. מאסה הנרגש ביצע כמה טעויות כמו כניסה לעמדת הטיפולים הלא נכונה, ומהירות מופרזת ברחבת הטיפולים עליה נענש ב-5 שניות. למרות כל זאת הוא הצליח לסיים שלישי לקול תשואות הקהל.
ג'נסון בטון הצליח לסיים רביעי במקלארן אחרי מירוץ מוצלח במיוחד, כאשר אחריו אלוף העולם היוצא, סבסטיאן פטל ברד-בול שהפגין רוח קרבית ויכולת טובה. שישי סיים פרננדו אלונסו שעקף בשלבי הסיום את חברו לקבוצת פרארי, קימי ראיקונן. זה האחרון הימר על שתי עצירות להחלפת צמיגים לעומת שלוש לרוב הנהגים. ניקו הולקנברג בפורס-אינדיאה, קוין מגנוסן במקלארן וואטרי בוטאס בוויליאמס השלימו את העשירייה הראשונה. בוטאס נראה בדרך למקום רביעי אך התעכב ברחבת הטיפולים כדי שהמכונאים יוכלו להדק את חגורות הבטיחות שלו.
פורמולה 1, ברזיל: רוזברג מנצח
צילום: מנהל
המילטון לא הצליח לדביק את רוזברג
במובנים רבים ניתן לומר שהישגו של רוזברג מותיר את העסק פתוח עד למירוץ האחרון שיתקיים בעוד שבועיים באבו-דאבי שם יוענקו השנה כפל נקודות. ועדיין, עם יתרון של 17 נקודות המילטון יכול להסתפק במקום שני כדי לזכות באליפות העולם.

גרנד-פרי ברזיל
1. ניקו רוזברג – מרצדס
2. לואיס המילטון – מרצדס
3. פיליפה מאסה – וויליאמס
4. ג'נסון בטון – מקלארן
5. סבסטיאן פטל – רד-בול
6. פרננדו אלונסו – פרארי
7. קימי ראיקונן – פרארי
8. ניקו הולקנברג – פורס-אינדיאה
9. קוין מגנוסן – מקלארן
10. ואטרי בוטאס – וויליאמס
פורמולה 1, ברזיל: רוזברג מנצח
צילום: מנהל
פליפה מאסה מרוצה מהמיקום במירוץ
אליפות העולם לנהגים
1. לואיס המילטון – 334 נק'
2. ניקו רוזברג – 317 נק'
3. דניאל ריקרדו – 214 נק'
4. סבסטיאן פטל – 159 נק'
5. פרננדו אלונסו – 157 נק'

אליפות העולם ליצרנים
1. מרצדס – 651 נק'
2. רד-בול – 373 נק'
3. וויליאמס – 254 נק'
4. פרארי – 210 נק'
5. מקלארן – 161 נק'
פורמולה 1, ברזיל: רוזברג מנצח
צילום: מנהל