חברת אודי הכריזה על קריאה לתיקון יזום (recall) לדגמי אודי A4 משנות ייצור 2013-2015. התקלה שהתגלתה נוגעת למחשב כריות האוויר ברכב; ישנה אפשרות לטעות תכנות, וזו עשויה במקרים מסוימים להביא לכך שכריות האוויר הקדמיות של הרכב לא יפתחו כראוי בזמן תאונה. במסגרת הקמפיין העולמי יזומנו כ-850,000 מכוניות למוסכי אודי הפזורים ברחבי העולם.

גם בישראל
בהמשך לכך הכריזה צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי לישראל, על קריאה מקומית לתיקון התקלה עבור 732 מכוניות אודי A4. התיקון כולל עדכון תוכנה בלבד אשר יפתור את הבעיה. הלקוחות הכלולים בקריאת השירות יקבלו בימים הקרובים מכתבי זימון למרכזי השירות. התיקון יבוצע ללא תשלום ויארך כחצי שעה.

רשימת מרכזי השירות של החברה ופרטיהם מופיעים באתר האינטרנט של החברה (לחצו כאן לכניסה לאתר).

שימו לב. על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יביא את רכבו למוסך כדי לטפל בבעיה שהתיקון היזום מתייחס אליה תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב שלו ולא יאפשר העברת בעלות.
צילום: מנהל