גורדון וגנר, המעצב הראשי של מרצדס, יצא בהצהרה שזו המכונית הנאה ביותר שהוא ובית מדרשו עיצבו אי פעם. היא באמת נאה. העיצוב בהחלט מזכיר את ה-SLS ותא הנוסעים נראה טוב אף יותר. בולטים לעין הקונסולה המרכזית הרחבה ורביעיית פתחי המיזוג העגולים במרכז.
צילום: מנהל
מנוע בנפח 4 ליטר וצמד מגדשי טורבו מפיקים 510 כ"ס

המנוע בנפח 4 ליטר, לוגם בנזין ונושם דרך צמד מגדשי טורבו. ההספק בן 462 כ"ס (ב-6,000 סל"ד) והמומנט בן 61.1 קג"מ (כבר מ-1,600 סל"ד). כל זה משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד עם 7 הילוכים, שמורידה את הכוח אל הגלגלים האחוריים. תהיה גרסה מחוזקת בשם S, שתציע 510 כ"ס ו-66.2 קג"מ.
צילום: מנהל
מהירות מרבית של 310 קמ"ש
אורך המכונית 4.55 מטר, רוחבה נושק ל-2 מטר (1.94, לקטנוניים), גובהה רק 1.29 מטר והמשקל 1,540 קילו (1,580 בגרסת ה-S). הביצועים מעולים: 4 שניות מעמידה למאה קמ"ש ו-304 קמ"ש. בגרסת ה-S תאיצו למאה קמ"ש תוך 3.8 שניות והמהירות המרבית תגיע ל-310 קמ"ש.
צילום: מנהל
אחד מתאי הנוסעים היפים ביותר, עם ארבעה פתחי מיזוג עגולים במרכז הדשבורד

הצמיגים הקדמיים יהיו ברוחב 255 מ"מ והצמיגים האחוריים יהיו ברוחב 295 מ"מ. גרסת ה-S תקבל חישוקי 20 אינץ' במקום ה-19 של הגרסה הבסיסית. על התאוטה אחראית מערכת בלימה של ארבעה דיסקים בקוטר 360 מ"מ. גרסת ה-S תקבל דיסקים קדמיים בקוטר גדול יותר – 390 מ"מ. לשתי הגרסאות תהיינה אפשרות רכישה עם מערכת בלימה קראמית, עם בלמים קדמיים בקוטר 402 מ"מ!
צילום: מנהל
חישוקי 20 אינץ' ומערכת בלימה בקוטר 402 מ"מ

המתחרות הן פורשה 911, אסטון מרטין DB9, מקלארן P13 העתידה להגיח אל אוויר העולם, ויגואר F-טייפ. תג המחיר עדיין לא נמסר, אך אם ה-SLS האקזוטית יותר נמכרה ב-2.2 מיליון שקלים אצלנו, מחיר ה-AMG GT צפוי להיות נמוך יותר.
צילום: מנהל
תג המחיר יהיה נמוך מה-SLS היוצאת