כשחושבים על זה, אין מנוס מלהגיע למסקנה שטנדרים מבלים חלק ניכר מחייהם בסביבה עם חיבור חזק לחול ולאדמה, בין אם מדובר ברכבי קבלנים באתרי בניה או בכלי רכב המשמשים חקלאים עובדי אדמה.
 
אמנם לא ברור אם זו בדיוק הייתה הסיבה לכך שבשברולט, אחת מיצרניות הטנדרים הגדולות בעולם, החליטו לקחת חסות על תחרות הפיסול בחול שנערכה לפני מספר ימים בסן דייגו, אבל אין ספק שהיצרנית לקחה באותו אירוע את הקשר הזה כמה צעדים קדימה עם דגם בגודל מלא לשברולט קולורדו שהציגה בתחרות.
 
טנדר החול: שברולט מוצאת דרך מעניינת להתחבר לאדמה
צילום: מנהל
צחוק-צחוק, הוא יחליד הרבה אחריהם...
 
הקולורדו הוא הטנדר הקטן בהיצע של שברולט ועל אף שככל הנראה השם לא אומר לכם דבר, למעשה מדובר בגרסה אמריקאית לטנדר הנמכר בישראל, איסוזו D-מקס.
 
על אף שמדובר בטנדר קטן במונחים אמריקאים, לצורך בניית דגם בגודל מלא של הרכב נדרשו לא פחות מ-34 טון של חול שנדחסו והודקו בתוך תבנית מרובעת. לאחר הסרת התבנית שהקנתה את הצורה הבסיסית, מלאכת הפיסול החלה ונמשכה חמישה ימים שלמים בהם עוצב הגוף על ידי ליטוש איטי של החול והקדשת תשומת לב לפרטים קטנים. להשלמת המראה, בתוך דגם החול "הושתלו" כמה פריטים מהטנדר האמיתי כמו הסבכה הקדמית, יחידות התאורה מלפנים ומאחור, הסמלים והגלגלים.
 
כמו כן, בשברולט ניצלו את ההזדמנות כדי להציג גרסת חופים חדשה של הדבר האמיתי: קולרדו בצבע צהוב בוהק עם צמד מצופים, מקום מיוחד לגלשן וכן שישה פרוז'קטורים וצ'אקלקה על הגג, בדיוק כמו ברכבי המצילים שהתפרסמו בעקבות "משמר המפרץ" ופמלה אנדרסון.
 
על אף שייצור הקולורדו האמיתי במפעל במיזורי לוקח הרבה פחות זמן מזה שנדרש להכנת פסל החול בדמותו, לנו אין ספק איזה מהשניים מגניב יותר.
 
טנדר החול: שברולט מוצאת דרך מעניינת להתחבר לאדמה
צילום: מנהל
הטנדר הזה לא ישקע בחול, הוא מקסימום יתמזג אתו