בסוזוקי כנראה מתרגשים מכך שבחודש הבא יציגו את מחליפו של סוזוקי גרנד ויטרה הוותיק, אחרת קשה לנו להסביר את העובדה שההודעה לעיתונות כוללת בקושי חמש שורות ומעט מאוד מידע. ואנחנו יכולים להבין את זה, בכל זאת, לא בכל יום יצרנית רכב מציגה מחליף לרכב המשרת אותה קרוב לעשור.
כאמור, סוזוקי נמנעה מלפרט על הרכב, אבל מהתמונה הבודדה ששחררה היצרנית היפנית ניתן לראות את הדמיון לרכב התצוגה שהוצג בתערוכת פרנקפורנט לפני כשנה – סוזוקי iv-4. הויטרה הסדרתי שומר על החזית הכוחנית שהוצגה עם ה-iv-4, גם אם הוא ממתן אותה מעט, ונראה שהוא יוצע (לפחות כאופציה) עם צביעה דו-גוונית לגג ולמרכב. יחד עם הקווים הישרים שנמתחו לאורך המרכב מתקבל מראה של רכב פנאי קשוח יחסית, והתוצאה לטעמנו בהחלט נאה לעין, גם אם אינה פורצת דרך.
סקרנים? גם אנחנו, הנה טיזר קצר ששחררה סוזוקי
מה עוד אפשר לספר? לא הרבה, כרגע. היפנים מבטיחים כי הויטרה החדש ישמור על מאפייני השטח שאפיינו את אבותיו, כלל מערכת הנעה כפולה וסממני שטח נוספים. ברוח התקופה נזרקו הצהרות על צריכת דלק עדיפה, אך זה בערך כל מה שאנחנו יודעים לספר בשלב זה. פרטים נוספים ימסרו עם קיום מסיבת העיתונאים במסגרת תערוכת הרכב בפריז המתוכננת ל-2 באוקטובר (ימי עיתונות). אנחנו כמובן נחזור ונעדכן.
וכך נראה ה-iv-4 שהוצג בשנה שעברה