פיג'ו מבצעת מתיחת פנים למשפחתית הגדולה שלה, פיג'ו 508, ארבע שנים מתחילת שיווקה. מתיחת הפנים מקיפה, ולמעשה תכלול את כל גרסאות ה-508 (סדאן, סטיישן ו-RXH) והיא כוללת שינוים בעיצוב החיצוני, בתא הנוסעים, וממשיכה אל תא המנוע ועד המתלים.
 
 
פיג'ו 508 עוברת מתיחת פנים
צילום: מנהל
פגוש קדמי חדש, יחידות תאורה מסוג לד ומכסה מנוע אירודינאמי יותר
 
העיצוב החיצוני הפך אגרסיבי יותר – ה-508 קיבלה פגוש חדש בעל נוכחות, יחידות תאורה חדשות מסוג לד, וחדי העין שבינינו יגלו שמכסה המנוע הפך אווירודינמי יותר. גם חלקה האחורי של המכונית לא הוזנח וניתן למצוא יחידות תאורה, דלת תא מטען ופגוש אחורי חדשים לגמרי. תא הנוסעים שקיבל חומרים איכותיים יותר, צג מידע חדש בגודל 7 אינץ', השולט בין היתר על מערכת שמע משודרגת איכות מבית JBL. בנוסף, ה-508 זוכה לשדרוג בטיחותי בדמות מערכת לניטור שטחים מתים.
 
פיג'ו 508 עוברת מתיחת פנים
צילום: מנהל
תיבת הילוכים אוטומטית חדשה ותוספת של 9 כ"ס למנוע ה-1.6 המוגדש
 
השדרוג המכני מתחיל ביחידת הכוח המוכרת – לוגמת הבנזין בדמות מנוע ה-1.6 ליטר, טורבו, שקיבלה כעת תוספת של תשעה כ"ס (165 במקום 156 בעבר). המנוע ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה לגמרי בת שישה יחסי העברה שתוריד את הכוח אל צמד הגלגלים הקדמיים. לא בטוח עד כמה זה רלוונטי אלינו, אבל ה-508 תקבל גם מנוע לוגם סולר חדש, נפחו 2.0 ליטר וכצפוי גם הוא נעזר במגדש טורבו (יוצע בצמד הספקים, 150 ו-180 סוסים). בנוסף, פיג'ו ביצעה כיול מתלים חדש למכונית ומספרת כי היכולת הדינאמית טובה יותר.
 
פיג'ו 508 המחודשת תוצג בתערוכת מוסקבה בחודש אוגוסט, ושיווקה באירופה יחל כחודש לאחר מכן. אלינו היא תגיע לקראת סוף השנה או בתחילת השנה הבאה.
 
פיג'ו 508 עוברת מתיחת פנים
צילום: מנהל
יחידות תאורה אחוריות חדשות, פגוש חדש ואף דלת תא המטען עוצבה מחדש