רנו ישראל ממשיכה לרענן את המבחר הקומפקטי של משפחת המגאן. וכך בשבועות הקרובים אמורה להתייצב באולמות התצוגה של היבואנית רנו מגאן סטיישן בגרסת 1.2 ליטר טורבו בנזין. עד כה שווקה הסטיישן של רנו בארץ אך ורק עם מנוע הדיזל.
מהדורת הבנזין תצויד בגרסת טורבו חדשה של המנוע הקטן אשר מייצרת כאן 132 כ"ס ו-20.9 קג"מ ב-2,000 סל"ד. היא תשודך כמובן לתיבה כפולת מצמדים עם שישה הילוכים. הביצועים נאותים עם 190 קמ"ש מרביים והאצה למאה ב-10 שניות.
צילום: מנהל
גרסת הסטיישן מתעדכנת

הגרסה החדשה של המגאן אמורה לעלות כ-130,000 שקלים מחיר מעט נמוך מזה של גרסת הדיזל (134,000 שקלים) המקבילה שלה 110 כ"ס. היא תגיע ברמת גימור דומה למדי לזו של לוגמת סולר (אקספרסיון) שתצויד בבקרת אקלים, מערכת שמע עם פקוד מההגה, בלוטות', בקרת שיוט וחישוקים קלים. הסטיישן המחודשת תוצע גם עם גג זכוכית פנוראמי עבור תוספת של כ-5,000 שקלים.
משפחת המגאן מתעדכנת