כשנה לאחר הצגתה מתחילים בקרסו לשווק את הגרסה המחודשת של המגאן RS הספורטיבית. המכונית החזקה קיבלה את החזית החדשה של רנו שהוצגה בקליאו החדשה. מדובר בצעד דומה לזה שאחיותיה הרגילות, רנו מגאן ורנו פלואנס ביצעו כבר לפני זמן רב בארץ, כשהמטרה הכללית היא האחדת הפנים של רנו החדשה.
ברנו ניצלו את השינוי לעדכון קוסמטי לא רק של המראה החיצוני אלא גם של תא הנוסעים ואיכותו. עם זאת, מכיוון שהמכונית עברה מתיחת פנים עוד ב-2012, השינויים אינם מהותיים. כזכור, בחרטום המכונית הנאה פועם מנוע ה-2.0 ליטר טורבו החזק של רנו שמייצר 265 כ"ס והוא נותר כשהיה בגרסה היוצאת.
צילום: מנהל
מנוע ה-2.0 ליטר טורבו המפיק 265 כ"ס
גם מחירי המגאן RS לא התשנו מהותית. מחיר הגרסה הרגילה הוא 212,000 שקלים (כמו בעבר) ואילו גרסת הקאפ בעלת המתלים המוקשחים, דיפרנציאל מוגבל החלקה, מושבי ספורט ייעודיים יותר, ועוד התייקרה מעט, ותעלה כעת 229,000 שקלים.