זמן לא רב אחרי שחשפה אותה לראשונה בתערוכת אוטומוטור המקומית החלה טלקאר, יבואנית קיה, בשיווק הסול החדשה. למרות שהדגם החדש הולך באותה נוסחה כמו של קודמו, עם אבולוציה ברורה אך מודרנית למראה, מדובר במכונית חדשה לחלוטין אשר מבוססת על פלטפורמת הסיד החדשה.
הסול גדלה מעט לכל כיוון, למעט הגובה: היא ארוכה ב-2 ס"מ (גם בסיס הגלגלים צמח ב-2 ס"מ) ורחבה ב-1.5 ס"מ. הסול גם גדולה יותר מבפנים, ובקיה טוענים שיש שיפור ברמת השקט, באיכות, בנוחות וביכולת הדינאמית. כמו בסיד גם לסול מערך פלקס-סטיר שמאפשר בחירה בין שלוש דרגות קושי להיגוי.
הסול החדשה יוצאת לדרך
צילום: מנהל
קיה סול החדשה, ארוכה ורחבה יותר
הסול יוצאת לדרך עם מנוע ה-1.6 ליטר המוכר (הזרקה ישירה) שמייצר 132 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. אלה מביאים את המכונית ל-180 קמ"ש מרביים וההאצה למאה תארך 11.7 שניות. הסול תוצע בארץ בשתי רמות גימור: LX ו-EX וכרגיל בקיה שתיהן מצוידות למדי. הראשונה תעלה 120,000 שקלים ותכלול שש כריות אוויר, חישוקי 16 אינץ' קלים, בקרת אקלים, בקרת שיוט, מערכת מולטימדיה עם צג מגע, שליטה מההגה ובלוטות' ואפשרות לצביעה דו-גוונית.
הסול החדשה יוצאת לדרך
צילום: מנהל
מבוססת על פלטפורמת הקיה סיד
הגרסה היקרה יותר (130,000 שקלים) תוצע עם חישוקי 18, גג זכוכית פנוראמי, שמשות כהות, מסילות גג, מראות מתקפלות ותאורת לד פנימית. בקיה ישראל מתכוונים להציג את הסול כאופציה מיוחדת יותר ותחרותית במחיר לתחום הפנאי הקטן המפתח. בהמשך הדרך תצטרף גרסת דיזל אוטומטית (1.6 ליטר, 128 כ"ס, שישה הילוכים) אשר תופנה, מן הסתם, בעיקר לשוק המוניות.