ארבע שנים חלפו מאז הוצגה אודי A7, מכונית הקופה-ארבע-דלתות של יצרנית הפרימיום אודי, וכעת היא עוברת מתיחת פנים. המכונית מתהדרת ביחידות תאורה חדשות, פגושים חדשים ועדכונים ליחידות הכוח. בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, מתיחת הפנים מתייחסת לפגושים שקיבלו סממני עיצוב הגורמים למכונית להרגיש רחבה יותר. הסבכה הקדמית חדשה, וכך גם יחידות התאורה הקדמיות מסוג לד.
 
 
אודי משדרגת את ה-A7 שלה
צילום: מנהל 
A7. זוכה למתיחת פנים אחרי 4 שנים
 
מאחור ניתן לראות יחידות תאורה חדשות לגמרי, וחדי העין יגלו גם צמד מפלטים בעיצוב מרובע. את בתי הגלגלים יאכלסו חישוקים בקוטר של 18 עד 21 אינץ', לפי בחירה (בתשלום). תא הנוסעים עבר שדרוג קטן יותר ותוכלו לרכוש את המכונית עם גווני צבע חדשים של ריפוד העור. כצפוי, תמצאו גם את מערכת המולטימדיה המוכרת, בה תמצאו מערכת ניווט, בלוטות', ואף חיבור לכל הטלפונים הניידים של יושבי הרכב, על מנת לשדרג את הקליטה.
 
אודי משדרגת את ה-A7 שלה
צילום: מנהל 
קיבלה צורה רחבה יותר
 
תחת מכסה המנוע תהיה אפשרות בחירה בין חמש יחידות כוח, שתיים מתוכן לוגמות בנזין ושלוש האחרות לוגמות סולר, כאשר כולן מיישרות קו עם תקן אירו 6, מופחת הזיהום. הספקי יחידות הכוח נעים מ-218 כוחות סוס ועד 333 כוחות סוס, כאשר בראש ההיצע עומדת גרסת ה-S7 הכוחנית, שם הספק יחידת הכוח עומד על 450 סוסים.
 
 
אודי משדרגת את ה-A7 שלה
צילום: מנהל 
S7. ה"אחות הכוחנית"
 
חידוש נוסף מגיע עם יחידת הכוח לוגמת סולר בתצורת V6, שנפחה 3 ליטר. יחידה זו נושמת דרך צמד מגדשי טורבו ומפיקה 320 סוסים, והיא תשודך לתיבת הילוכים בעלת שמונה יחסי העברה, במקום שבעה. המכונית תשווק באירופה ברבעון האחרון של 2014.