השנה האופנתית של אופל החלה בהשקת הקסקדה הפתוחה (והיקרה), וממשיכה כעת בקצב נמרץ כאשר החברה משיקה את אופל מוקה יחד עם אופל אדם. מבחינת כמויות, החידוש החשוב הוא ללא ספק המוקה אחיו של השברולט טראקס, שנכנס לתחום כלי הפנאי הקטנים שלוהט בתקופה האחרונה. זו הסיבה שבאופל מדברים על קצב מכירות של כ-1,000 כלים בשנה מלאה. המוקה מגיע אלינו שנתיים אחרי שהוצג, ולפי אסי שמלצר, מנכ"ל אופל ישראל הסיבה לעיכוב היא הביקוש הגבוה באירופה.
בניגוד לטראקס, אופל מוקה יוצע בארץ רק עם מנוע ה-1.4 ליטר טורבו החזק (140 כ"ס) של ג'נרל-מוטורס ועם תיבת ששת ההילוכים המוכרת (אוטומטית), שיביאו ל-191 קמ"ש מרביים והאצה למאה ב-9.8 שניות. המחיר, 144,990 שקלים, מעט גבוה מזה של הטראקס ונמצא בקצה העליון של הקטגוריה. ואולם באופל מדברים על אבזור עשיר יותר ואיכות גימור עדיפה לעומת הטראקס. בעיקר הם מדברים על השינויים הרבים שקיימים בתא הנוסעים ואשר משווים לרכב אווירה אירופאית יותר. המוקה יכלול את מערכת המולטימדיה המקורית של אופל (כולל דיבורית בלוטות') וחישוקי 16 אינץ' קלים, ובניגוד לטראקס יוצע עם בקרת נסיעה במורד. בתחילת הדרך הוא יגיע אלינו מקוריאה אך בהמשך מספרד.
צילום: מנהל
חולק את הבסיס עם הטראקס של שברולט, כולל את יחידת ההנעה
אופל אדם
תוספת הרבה יותר צבעונית למבחר הדגמים של המותג היא האדם הקטנה והמאוד מדוברת. המכונית שמתמקמת בתחום הקטנות האופנתיות בין הפיאט 500 למיני קופר מבחינת מחיר ומראה, יוצאת לדרך המקומית שנה וחצי אחרי שנחשפה בתערוכת פאריז. היא תוצע עם חטיבת כוח אחת בלבד – 1.4 ליטר 85 כ"ס ידנית (176 קמ"ש מרביים, האצה למאה ב-12.5 שניות). בשנה הבאה צפויה להצטרף אליה גם גרסה רובוטית.
צילום: מנהל
בשלב זה האדם מגיעה אלינו עם מנוע אחד, אך מציעה שילובי צבעים יחודיים
האדם תגיע ברמת אבזור נאה למדי שכוללת מערכת מולטימדיה מקורית ומתקדמת, חישוקי 16 אינץ' קלים, ותפעול מההגה. היבואן יאפשר ללקוחות לבחור התאמות שונות בין צבע הגג, המרכב, הפלסטיקה הפנימית והריפוד ללא תוספת תשלום. המחיר יעמוד על 98,990 שקלים והיבואן מעריך שהשנה ימכרו לפחות 100 מכוניות. ב-2015 צפויה קפיצה בכמויות עם הגעת הגרסה הרובוטית, אז תיתכן גם הגעת הגרסה המוגדשת.