פולקסווגן מרעננת את המשפחתית הקומפקטית שלה, פולקסווגן ג'טה, והולכת להציג אותה בתערוכת ניו יורק הקרובה. אין זה מפתיע שתערוכת ניו יורק היא זו שתספק את הבמה, שכן רוב מכירותיה של הג'טה מתרכזות ברחבי ארצות הברית שם מעדיפים גרסאות סדאן, ולא באירופה, שם מעדיפים מכוניות בתצורת האצ'בק, כמו הגולף.
חזית המכונית תיישר קו עם המגמה העולמית, ותקבל תאורת לב ביחידות התאורה הקדמיות, שיהיו מעתה בעלי תאורת בי-קסנון. הפגוש הקדמי שונה מעט, וכך גם הפגוש מאחור. יחידות התאורה קיבלו קימור עדין לכיוון סמל החברה, במרכז תא המטען. ובנוסף, היצע החישוקים הקלים גדל.
צילום: מנהל
אירופאית, אבל מכוונת אל הנהג האמריקאי
תא הנוסעים גם הוא התעדכן, והאוחז בהגה ישמח לגלות גלגל הגה חדש. הנוסע לצד הנהג ישמח גם הוא לנוכח מסך המגע החדש במרכז הקונסולה המרכזית. ישנה גם מערכת start&stop, ושלל מערכות בטיחות, כולל אופציה להתרעה על שטחים מתים והתרעה על קרבת יתר לגופים חיצוניים.
צילום: מנהל
מנוע סולר בנפח 2 ליטר המפיק 150 כוחות סוס
בתא המנוע של הפולקסווגן ג'טה חבוי מנוע לוגם סולר חדש, בנוסף להיצע הקיים. נפח המנוע 2 ליטר, ארבעה צילינדרים, והוא נעזר במגדש טורבו ומפיק 150 כוחות סוס. בפולקסווגן מתגאים בנתוני זיהום אוויר נמוכים לעומת מנועי הדיזל הישנים, וגם בתצרוכת דלק נמוכה יותר.

המכונית תגיח לאוויר העולם בעוד מספר חודשים כמודל 2015. עדיין מוקדם מדי לדעת מתי תגיע אלינו ומה יהיה מחירה.
"אתגר הנהיגה הגדול" - 647 קילומטר עם פולקסווגן ג'טה הייבריד