לפני כשבוע סיפרנו לכם על לקסוס NX החדש שהיה צפוי להגיח לקראת תערוכת בייג'ין וגם הראנו איור רשמי מבית לקסוס, ועכשיו יש כבר תמונות רשמיות כולל פרטים טכניים (אם כי לא מפורטים). רכב הפנאי החדש של לקסוס עתיד להתחרות באודי Q5, בב.מ.וו X3 ובריינג' רובר איווק, אז מה הוא מכין לנו?
 
 
רכב הפנאי עוצב, כמובן, בהשראת רכב התצוגה שקדם לו (לקסוס LF-NX) שהיה בעל העיצוב הסופר-אגרסיבי, אך כצפוי, הדגם הסדרתי עודן ומציג עיצוב הגיוני יותר ופחות צעקני. הבולטת מכל זו הסבכה הקדמית הענקית שקשה להתעלם ממנה. יחידות התאורה הקדמיות בסגנון ה-IS ומציגים תאורת חזית ותאורת לד בנפרד. מהצד ניתן לראות שקו המותניים גבוה מאוד, את החישוקים גדולי הקוטר (חישוקים בקוטר 18 אינץ' בגרסה הרגילה, ואילו 19 אינץ' בגרסת ה-F ספורט).
 
לקסוס NX נחשף לפני תערוכת בייג'ין
צילום: מנהל 
לקסוס NX הסדרתי. יוצג רשמית בתערוכת בייג'ין
 
תא הנוסעים יוכל לאכלס חמישה מבוגרים, ויציג סביבת נהג פחות מסורתית ומאופקת ממה שהורגלנו בלקסוס. זוויתיות העיצוב זולגת גם אל הדשבורד, שהפך מחודד משהו. בניגוד להלך הרוח הנוכחי בו מציגים יצרנים כמה שפחות כפתורים, כאן ב-NX תמצאו שפע מהם.

לקסוס רוצה פנאי קומפקטי ומציגה את ה-LF-NX
 
שלושה מנועים צפויים למצוא עצמם בתא המנוע, אך רק שניים יגיעו ארצה. מדובר בשני מנועי בנזין בנפח 2.0 ליטר, האחד מוגדש (NX200T, המנוע המוגדש הראשון של לקסוס) והשני אטמוספרי (NX200, שאינו יגיע ארצה). הגרסה הנוספת היא ה-NX300h (היברידי), אך בלקסוס לא מפרטים על איזו יחידת הנעה מדובר, ונמנעת מלחשוף נתונים נוספים, כמו הספקים, נתוני צריכת דלק או נתוני ביצועים.
 
לקסוס NX נחשף לפני תערוכת בייג'ין
צילום: מנהל 
אלינו יגיעו גרסת הטורבו והגרסה ההיברידית
 
לקסוס NX יושק אצלנו בסוף הרבעון האחרון של שנת 2014, אך תג המחיר עדיין לא נמסר. ב-20 לאפריל, שבוע מהיום, יוצג רכב הפנאי בתערוכת בייג'ין, אז (אולי) תחשוף לקסוס פרטים נוספים.