מרצדס ממשיכה לשלוט בזירת הגרנד פרי, והוכחה לכך קיבלנו גם במרוץ השלישי של העונה בבחריין. נהגי מרצדס שלטו בהקפות הדירוג כאשר ניקו רוזברג קבע את הזמן המהיר והקדים את לואיס המילטון חברו לקבוצה. הפער לעומת שאר הקבוצות היה גדול וזה בלט אף יותר כאשר אלוף העולם סבסטיאן פטל אפילו לא עלה למקצה הדירוג המסכם ונאלץ להסתפק במקום ה-11.
פורמולה 1, בחריין: מרצדס ממשיכה לדהור על הסוס
צילום: מנהל
רוזנברג והמילטון בקרב על המקום הראשון
במרוץ עצמו לא היה מי שיסכן את נהגי מרצדס, ונראה שהתחרות הייתה בינם לבין עצמם. המילטון הצליח ליטול את ההובלה בפתיחת המרוץ, אבל רוזברג לא ויתר. הקבוצה התירה להם להתחרות, מה שהביא בשלבי הסיום לקרב מותח בין השניים.
זאת בייחוד אחרי שתאונה ויציאת מכונית קוצבת קבצה את השורות. בסופו של דבר גבר המילטון על רוזברג בפער של שניה. שלישי סיים סרג'יו פרז עם מרוץ מעולה עבור פורס אינדיאה.
פורמולה 1, בחריין: מרצדס ממשיכה לדהור על הסוס
צילום: מנהל
בחריין 2014. תאונה בהקפות האחרונות של המרוץ וסוף מותח
זו פעם ראשונה אחרי ספא 2009 שהקבוצה עולה לדוכן המנצחים. הוא הקדים את דניאל ריקרדו, שעל אף הורדה של 10 מקומות בזינוק הצליח לסיים רביעי ולהקדים את פטל שסיים שישי. חמישי סיים ניקו הולקנברג בפורס אינדיאה המפתיעה. במקום השביעי והשמיני סיימו שני נהגי ויליאמס – פיליפה מאסה ו-ואלטרי בוטאס, שהפסידו מיציאת המכונית הקוצבת.
פורמולה 1, בחריין: מרצדס ממשיכה לדהור על הסוס
צילום: מנהל
ג'נסון בוטון חווה בעיות עם המקלארן
פרארי אכזבה בגדול עם מקום תשיעי לפרננדו אלונסו, וקימי ראיקונן שיצא מהגריד במיקום החמישי וסיים רק במקום העשירי. שתי המכוניות של מקלארן פרשו בשל תקלות, אבל ג'נסון בטון טען שהפוטנציאל של המכונית שני רק למרצדס‭.

טבלת דירוג הנהגים
1. ניקו רוזברג 61 נק'
2. לואיס המילטון 50 נק'
3. ניקו הולקנברג 28 נק'
4. פרננדו אלונסו 26 נק'
5. ג'נסון בטון 23 נק'
טבלת דירוג קבוצות
1. מרצדס 111 נק'
2. פורס אינדיאה 44 נק'
3. מקלארן 43 נק'
4. רד-בול 35 נק'
5. פרארי 30 נק'