לא עוד רכבי שטח בגודל מלא. ג'יפ רוצים להיכנס ולנגוס גם בסגמנט רכבי הפנאי הקטנים, ומציגים את המתחרה שלהם – הרנגייד (Renegade). הבסיס של רכב הפנאי הזה הוא פלטפורמת ה-500L מבית פיאט, והוא יצוייד מנועי ארבעה צילינדרים והנעה כפולה. בג'יפ מדווחים כי כבר בשנה הבאה יחל השיווק העולמי.
 
 
 
עיצוב הרנגייד ריבועי, יעיל, עם קו חלונות נמוך, פנסי חזית עגולים וסבכה קדמית שלא משאירה ספק לאיזה משפחה רכב הפנאי הזה שייך. התוצאה הסופית מעניינת: המראה הכללי קשוח ולא כל כך חינני, כמו גם יחידות התאורה האחוריות, התחומות שחור ובעלות איקס לבן בתוכן. ללא ספק, ג'יפ בהחלט הצליחה לייצר רכב מיוחד ושונה בנוף רכבי הפנאי. רואים שהושקעה הרבה מחשבה, ועדיין, הרכב הזה לא גורם לך להתפעל באמת.
 
 
נחשף: ג'יפ רנגייד החדש
צילום: מנהל 
עיצוב ריבועי, יעיל, עם קו חלונות נמוך
 
תא הנוסעים עמוס פרטים, וקצת קשה להתרגל אליו. פתחי מיזוג? יש שניים לא סימטריים בצדדים ועוד שניים צרים בראש הקונסולה המרכזית. מסביב לצג המידע הגדול יש עומס כפתורים (בצדדיו ומתחתיו), כולל שלושה כפתורים עגולים אנלוגיים לשליטה על מערכת המיזוג (שבתוכם נמצאים עוד כפתורים...), ועוד לא דיברנו על גלגל ההגה, שגם הוא מעטור במספר רב של כפתורים לתפעול המערכות השונות. זה לא נראה רע, אבל זה כן מייצר עומס במבט ראשון.
 
 
נחשף: ג'יפ רנגייד החדש
צילום: מנהל 
עיצוב שלא משאיר ספק לאיזה משפחה רכב הפנאי הזה שייך
 
הרנגייד הקטן (420 ס"מ), בניגוד למקובל בקרב מתחריו, מציע (על הנייר לפחות) יכולת שטח לא רעה בכלל. זווית גישה של 30.5 מעלות, זווית נטישה של 34.3 מעלות, מרווח גחון של 22 סנטימטר ויכולת לצלוח מעברי מים בעומד של חצי מטר. בשילוב ההנעה הכפולה והילוך כוח אמיתי, הוא מסתמן כבעל יכול שטח טובה משמעותית מכל רכב פנאי בסגמנט הזה.
 
נחשף: ג'יפ רנגייד החדש
צילום: מנהל 
הרנגייד מצוייד בהילוך כוח אמיתי והנעה כפולה
 
את ג'יפ רנגייד החדש ניתן יהיה לקבל עם מנועי הדיזל או הבנזין המוכרים של קונצרן פיאט-קרייזלר. בהתחלה יהיו אלו ה-1.4 ליטר, בנזין, הנעזר במגדש טורבו (160 כ"ס) וה-2.4 ליטר בנזין (אטמוספרי) בעל 184 כ"ס (האחרון מיועד לשוק האמריקני), כאשר בהמשך יצטרפו מנועים נוספים. ליחידת הכוח הראשונה תשודך תיבת הילוכים ידנית בת שישה יחסי העברה, ואילו לאחרונה תשודך תיבה אוטומטית בת תשעה(!) יחסי העברה.