יצרנית מכוניות הספורט היוקרתיות, אסטון מרטין, חשפה שתי מכוניות במהדורות מיוחדות שיוצגו בתערוכת הרכב בז'נבה בחודש הבא. צמד המהדורות, האחת ל-DB9 והשנייה ל-V8 ואנטג', ימכרו למספר מוגבל של לקוחות ברי מזל.
 
 
המהדורה המיוחדת ל-DB9 נקראת "קרבון" (סיבי פחמן), והשם די מסגיר את המוטיב סביבו הלכו המעצבים עם המכונית. כשמה, מהדורת הקרבון מוצעת בשני צבעים בלבד (שחור או לבן) וזוכה למספר נגיעות סיבי פחמן בתא הנוסעים (וגם מעט מבחוץ). מעבר לכך, הקרבון תגיע עם חישוקים חדשים בעלי 10 חישורים ובקוטר 20 אינץ', ספליטר בפגוש הקדמי ודיפיוזר בפגוש האחורי. בשני הצבעים גרסת הקרבון תגיע עם מנוע אחד – ה-V12 המוכר ועטור השבחים של היצרנית (בנפח 6.0 ליטר), שיפיק בגרסה זו 510 כ"ס.
 
אסטון מרטין במהדורה מיוחדת (פעמיים)
צילום: מנהל
מהדורת הקרבון תגיע בצבע לבן או שחור
 
המהדורה המיוחדת של ה-V8 ואנטג' תיקרא N430, והיא בעצם סוג של מחווה לגרסת המרוצים של הואנטג' מקטגוריית ה-GT4. הדבר הראשון הקופץ לעין בעיצוב ה-N430 הוא הצבע התוחם את הסבכה הקדמית, שנראה קצת כאילו המעצבים החליטו לאפר אותה בליפסטיק. גם המראות וקורה A (עד קורה C מאחור) נצבעו בצבע של הסבכה, וזה תורם למראה ה"מסלולי". אסטון תציע ללקוחותיה לבחור בין מרכב קופה לבין מרכב קבריולה.
 
 
המנוע שחזית נלקח מהגרסה הרגילה – V8 בנפח 4.7 ליטר שמפיק לאוויר העולם 430 כ"ס. התאוצה מעמידה ל-100 קילומטרים בשעה אורכת 4.6 שניות, והמהירות המרבית נעצרת ב-306 קילומטרים בשעה.
 
אסטון מרטין במהדורה מיוחדת (פעמיים)
צילום: מנהל 
מחיר? רק באופן אישי מול נציג החברה
 
מהדורת הקרבון של ה-DB9 תושק בספטמבר הקרוב, ומחירה יהיה שווה לכל נפש (בעשירון העליון העולמי): החל מ-90 אלף ליש"ט "בלבד". לעומת זאת, מחיר ה-N430, יינתן רק בסוכנויות אסטון מרטין, בפגישה אישית מול נציג המכירות.