קאדילא ATS קופה
קאדילק הציגה בתערוכת דטרויט את גרסת הקופה של קאדילק ATS, משפחתית הפרימיום של החברה. לאור הצהרות היצרנית האמריקנית, ברור לכולם מי הן המטרות שהיא סימנה: ב.מ.וו סדרה 4, אודי A5 ומרצדס C קלאס קופה, שבמכירות שלהן היא רוצה לנגוס.
 
 
העיצוב (שנסמך על ה-ATS כמובן) חדשני ואלגנטי בו זמנית. יחידות התאורה הקדמיות בשילוב פנסי הערפל והגריל הרחב מעניקים נוכחות מרשימה. מאחור המכונית נראית כמו גרסת הקופה של ה-CTS הקודמת – רק בקטן, ואילו צדודית הצד בחלקה האחורי מרגישה מעט אנמית ביחס לעיצוב הכולל. מכונית זו אגב, הינה הראשונה להשתמש בסמל החברה החדש והמעודכן. תא הנוסעים כולל ארבעה מושבים בלבד, ובו תוכלו למצוא אבזור עשיר יחסית בדומה לגרסת הסדאן.
 
קאדילק מציגה: ATS קופה
צילום: מנהל 
קאדילק ATS קופה. הגרמניות צריכות לחשוש?
 
ה-ATS קופה ארוכה, נמוכה ורחבה מגרסת הסדאן: גובה המכונית הוא רק 139 ס"מ, רוחב המכונית 184 ס"מ ואורך המכונית עומד על 466 ס"מ. מידות הצמיגים נדיבות למדי – 255/35R18 מאחור ו-225/40R18 מלפנים – כנראה כדי להתמודד עם הנתונים שנציג בפסקה הבאה.

כמו בגרסת הסדאן, גם בגרסת הקופה תמצאו את אותו בסיס גלגלים בן 277.5 ס"מ והנעה אחורית עם דיפרנציאל מוגבל החלקה, כאשר תהיינה אפשרות לרכוש את המכונית בתצורת הנעה כפולה. בתא המנוע תוכלו למצוא את היצע מנועי הסדאן, החל ממנוע ארבעה צילינדרים בנפח שני ליטר הנעזר במגדש טורבו המפיק 272 סוסים בגרסת הבסיס, ועד ל-3.6 ליטר בתצורת V6 המפיק 321 סוסים ו-38 קג"מ.
 
 
קאדילק מציגה: ATS קופה
צילום: מנהל 
קאדילק ATS קופה. מזמינה אותנו פנימה
 
ניתן יהיה לבחור בין שני סוגי תיבות הילוכים: תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה, ותיבת הילוכים ידנית (בת אותו מספר יחסי העברה) שיהיה ניתן לקבל רק בגרסת הבסיס המוגדשת. ביצועים? כרגע הנתון היחיד שסופק הינו נתון התאוצה המרשים מעמידה ל-96 קמ"ש בגרסת הטורבו: 5.6 שניות.
 
 
המכונית תשווק תחילה בארה"ב כבר בקיץ הקרוב, ומחירים עדיין אין. לישראל היא תגיע כנראה רק לקראת סוף השנה.