קאדילק CTSקאדילק ישראל משיקה היום את ה-CTS החדשה והמאוד חשובה עבורה. קאדילק CTS החדשה משקפת עוד צעד בתהליך ההתמקדות של היצרנית ובשאיפה שלה להתמודד מול יצרני היוקרה הגרמניים, כאשר היא מצהירה על כוונות ברורות להתמודד כעת מול סדרה 5 ו-E של ב.מ.וו ומרצדס. בכך עושה המכונית החדשה "סדר" במבחר של קאדילק כאשר ה-ATS הקטנה מכוונת בברור מול ב.מ.וו סדרה 3.
 
 
 
המכונית החדשה גדולה מקודמתה: אורכה 496.5 ס"מ ובסיס הגלגלים שלה עומד על 291 ס"מ (אך היא נמוכה במעט). היא תצויד במנוע ה-2.0 ליטר המוגדש אשר מוכר מאחותה הקטנה, ה-ATS, עימה חולקת ה-CTS פלטפורמה. כאן מייצר המנוע 272 כ"ס ו-40.8 קג"מ והוא ישודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. תאוצה ל-100 קמ"ש תיארך 6.1 שניות וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 11.7 ק"מ לליטר ע"פ היצרנית. משקל המכונית ירד מהותית (1,640 ק"ג בגרסת הבסיס לעומת 1,756 ק"ג בעבר), בין היתר בזכות שימוש בחלקי באלומיניום. כרגיל אצל הג'נרל, המכונית החדשה תציע אבזור שופע (אף יותר מבדגם היוצא) וזה יכלול כמובן את מערך המולטימדיה המעודכן שמכונה 'CUE' וכולל כמובן גם דיבורית בלוטות' (שיכולה לקשר עד עשרה מכשירים) ופיקוד קולי. המכונית תוצע בשתי רמות גימור: 'לקשרי' ו'פרמיום'.
 
קאדילק CTS הגיעה לישראל
צילום: מנהל 
קאדילק CTS. גדולה מהדור הקודם, אך קלה יותר
 
כל ההגרסאות תצוידנה בחישוקי 18 אינץ' קלים, כיוון מתלים, אפשרות התנעה מרחוק, מושב נהג ונוסע עם כיוון חשמלי, 10 כריות אוויר, פנסי קסנון מלפנים וגם תאורת לד (מלפנים ומאחור), מערך ניווט מקורי, כיוון הגה חשמלי, מצלמה אחורית, גג נפתח, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, חבילת בטיחות שכוללת התראות על התנגשות חזיתית, סטייה מהנתיב, רכב בשטח מת ותנועה צולבת מאחור.
 
גרסת הפרימיום תוסיף מחוונים מוקרנים עם ארבעה מסכים (תצוגות) מתחלפים ותצוגה עילית, חימום למושבים האחוריים מערכת בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, מערכת חנייה אוטומטית ועוד שפע פרטים קטנים.
 
המחירים של קאדילק CTS החדשה יעמדו על כ-360,000 שקלים לגרסת ה'לקשרי' ו-390,000 שקלים לגרסת ה'פרימיום' המאובזרת יותר.