רנו קנגו המחודש
רנו ישראל החלה לאחרונה בשיווק הקנגו המחודש, שהוצג במהלך שנת 2013. עיקר השינוי שעבר רנו קנגו קשור להופעתו החיצונית, שנראית מודרנית יותר. זאת בעיקר בזכות העובדה שקיבל את החזית החדשה של רנו (בסגנון רנו קליאו החדשה) עם שבכה ויחידות תאורה שונות. גם מבפנים עבר הרכב המסחרי שדרוג קוסמטי ושיפור באיכות חומרים.
גרסת ה-1.5 ליטר דיזל הידנית זוכה לחיזוק קל, ויש לה כעת 90 כ"ס לעומת 80 כ"ס בעבר. דבר זה אמור לשפר את נתוני ההאצה משמעותית – 13.3 שניות למאה לעומת 16 שניות בעבר. גם צריכת הדלק צפויה להשתפר משמעותית עם נתון ממוצע שועמד על 21.7 ק"מ לליטר (לעומת 18.9 בעבר). בגרסת הבנזין לעומת זאת לא נעשו שינויים משמעותיים, והיא תמשיך עם מנוע ה-1.6 המוכר בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית (AL4 עם ארבעה הילוכים). בגרסה זו צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 12.2 ק"מ לליטר וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 13.6 שניות (שיפור קל לעומת הגרסה היוצאת).
רנו קנגו. התעדכן

הקנגו המחודש זוכה למערכת לסיוע בזינוק בעליה, אך מעבר לכך לא עבר מפרט האבזור שינוי מהותי. גם מחירי הגרסאות נותרו דומים, עם כ-137,000 שקלים לגרסת הדיזל ו-132,000 שקלים לגרסת הבנזין האוטומטית.