הונדה סיוויק טוררבאיחור מה לעומת פורד, יונדאי, רנו ושברולט מתכוונת גם הונדה ישראל להצטרף לתחרות ההולכת וגדלה בתחום הסטיישן הקומפקטי. המותג היפני מתכוון לפתוח את שנת 2014 עם שיווק הסיוויק טורר, גרסת הסטיישן החדשה אשר מבוססת על הונדה סיוויק האצ'בק האירופאית.

צילום: מנהל
מתחרה נוספת בקבוצת משפחתיות הסטיישן
הטורר תוצע עם מנוע ה-1.8 ליטר (142 כ"ס) והתיבה האוטומטית (חמישה הילוכים) המוכרים מדגמי החמש והארבע דלתות. לפחות כרגע מסתמן שהיא תהיה יקרה מגרסת החמש דלתות הרגילה וגם מגרסאות הסטיישן של המתחרות. מחירה יהיה דומה לזה של גרסת הסדאן, כלומר יעמוד על כ-141,000 שקלים.

לפי הונדה, לטורר תא המטען הגדול בקבוצה עם 624 ליטרים והיא מציעה גם מראה ייחודי למדי, כשרמת האבזור צפויה להיות טובה אף היא.