וספה 946
הוספה היא פריט אספנים אייקוני על כך אין עוררין. גם הפשוטה בגרסאותיה זוכה למבטי מעריצים ברחוב. כולם יודעים מה זה, וספה. בתור אחד שהתנייד עד לא מזמן על אחד הדגמים החדשים יותר שלה, אני יכול לספר על גברים ונשים בגילאים שונים שעמדו מול הוספה הצנועה שלי, מלאים בחיוך ועניין. ההוא רכב עליה כשעבד בשליחויות בשנות השמונים, ההיא זוכרת את סבא שלה מביא איתה קניות מהשוק, ומישהו אחר בכלל זוכר אותה מאיזה סרט איטלקי דל באפקטים ומלא רגש.
העיקר זה הרומנטיקה: וספה 946
צילום: תומר פדר, יצרן
וספה מעוררת עניין ורגש
אי אפשר להישאר אדיש לוספה, ובפיאג'ו מישהו החליט לפרוט על הנים הזה בעוצמה. ה-946 גורמת לך לשכוח את הנתונים שלה, משכיחה ממך שיחות על שימושיות ויכולת. מספרים ושאלות נדחקים ונאלמים כשאתה שוטף בעינייך את הקווים הרכים והמוכרים שלה. מוכרים אבל מודרניים. ה-946 מצליחה לפלרטט באופן ברור עם דגמי העבר תוך שהיא מציגה חזות עדכנית לגמרי. מישוש שמחליף את המבט יגלה חומרים באיכות גבוהה, יציקות מדויקות. כמעט מפוסלות.
העיקר זה הרומנטיקה: וספה 946
צילום: תומר פדר, יצרן
ה-946 היא הוספה היקרה ביותר שהגיעה ארצה
אירוע ההשקה נערך בגלריה תל אביבית התגלה כבחירה מוצלחת למדי. מכל זווית היא נראית כמו יצירת אומנות, מוקפדת ומדויקת כל כך, כמעט מעלימה את העובדה כי ניתן להניע אותה ולצאת אל סמטאות העיר. הסיכויים שרבים ישקיעו סכום מכובד שכזה, זו אחרי הכול כנראה הוספה היקרה יותר שהגיעה ארצה, תמורת קטנוע 125 סמ"ק מושקע איכותי ומתקדם ככל שיהיה, נמוכים. אבל אחרי 16 מיליון וספות שהגיעו לכביש מאז הצגתה ב-1946, עושה רושם שמישהו בפיאג'ו החליט להתעלם קצת מנתוני המכירות, ולהתרכז יותר בליבוי רגשות. וזה עובד. מספיק מבט אחד, פנים אל פנים בכדי להבין את כמות הרומנטיקה והרגש שהיא יוצקת אל תוך המותג המוכר.