אחרי תקופה ארוכה של קיפאון נראה שפיאט ישראל מעוניינת להכניס קצת חידושים במבחר המקומי של דגמי היצרנית האיטלקית. וכך, זמן לא רב אחרי נחיתת ה-500L המסקרנת, אמורה להגיע אלינו גם גרסת הליווינג שלה. מדובר בגרסה מוארכת למכונית שהיא בעצמה מעין אחות גדולה לפיאט 500. ייחודה של גרסה זו הוא בכך שהיא מציעה זוג מושבים נוסף מאחור. היא נשענת על אותו בסיס גלגלים של 261 ס"מ, אך ארוכה בכ-19 ס"מ מהדגם המוכר (435 ס"מ סה"כ).

מבחינת מראה היא דומה מאוד ל-500L הקצרה ומזכירה אף היא את ה-500 הקטנה במאפייני העיצוב. הכוונה היא להציע את הליווינג בגרסת הדיזל הרובוטית עם מנוע בנפח 1.25 ליטר (85 כ"ס ו-20.4 קג"מ). הביצועים אינם נמרצים במיוחד – 16.3 שניות למאה קמ"ש ו-163 קמ"ש מרביים.
שבעה מקומות גם לפיאט: 500L ליווינג
צילום: מנהל
מנוע דיזל ותיבת הילוכים רובוטית
פיאט ישראל מתכוונת לתמחר את גרסת הליווינג באזור ה-160,000 שקלים עם רשימת אבזור נאה, וכך להיות מהזולים בתחום מובילי הנוסעים הקומפקטיים, המציעים שבעה מקומות ישיבה. מאידך, לא בטוח שפער המחיר מספק לעומת מיניוואנים גדולים יותר שמובילים את המכירות בארץ (על אף שבתחום זה מחבבים הלקוחות את מנועי הדיזל). בכל מקרה, מדובר על מובילת הנוסעים הראשונה של פיאט בארץ (למעט דגמים מסחריים שונים) מאז ימי המולטיפלה הייחודית למראה.