יגואר F-Type קופה R
ממש כפי שהבטיחה, חשפה יגואר את גרסת הקופה ל-F-Type בתערוכת הרכב בלוס אנג'לס (ובמקביל גם בתערוכת הרכב בטוקיו). הקופה החדשה מציגה דמיון גדול (עד כדי זהות) למכונית התצוגה המרהיבה שהוצגה לפני למעלה משנתיים, ומבטיחה להיות ממוקדת וספורטיבית יותר מהאחות הפתוחה.
 
 
מלפנים שומרת יגואר F-Type קופה החדשה על העיצוב המוכר והמוצלח של גרסת הרודסר, כאשר גם תא הנוסעים נותר זהה (ומפואר). כצפוי, השינויים העיקריים מתרכזים בחלקה האחורי של המכונית, שמלבד דמיון למכונית הקונספט, מציג מראה "פאסטבק" כוחני יותר מאשר קווי קופה רכים (וזה בהחלט מצא חן בעינינו). מידות המרכב נותרו זהות לרודסטר, וכך גם בסיס הגלגלים (262 ס"מ), אך נפח תא המטען גדל לכדי 407 ליטרים שימושיים למדי בהתחשב בייעוד הספורטיבי של המכונית (יגואר מספרת שהוא גדול מספיק כדי להכיל שני סטים של מקלות גולף...).
 
עוד יותר ספורטיבית: יגואר F-Type קופה
צילום: מנהל 
 
בהקשר הדינאמי, מספרת היצרנית כי הגג הקשיח (מאלומיניום) מוסיף לקשיחות השלדה ועמידותה בפני פיתול, דבר שמתבטא ביכולת דינאמית עדיפה על גרסת הרודסטר (אותה כבר הספקנו לבחון בארץ). מתחת למסכה המנוע של גרסת הבסיס (340 כ"ס) וגרסת ה-S הספורטיבית (380 כ"ס) לא נעשו שינויים, והמנועים זהים לאלו של גרסאות הרודסטר המקבילות (ובהתאם מציגות נתוני ביצועים זהים).
 
בראש ההיצע חשפה יגואר את גרסת ה-R של ה-F-Type (כרגע רק לקופה). זו אומנם עושה שימוש באותו מנוע V8 של גרסת הרודסטר (5.0 ליטר מוגדש-על), אך פה הוא מפיק 550 כ"ס (תוספת של 55 כ"ס) ו-69.3 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש התקצרה במעט (4.2 שניות לעומת 4.3 שניות לרודסטר...), אך יגואר מבטיחה שגרסת ה-R מציעה מלבד תוספת כוח, גם התנהגות כביש ספורטיבית יותר המגובה בדיפרנציאל מוגבל החלקה חדש, כיול מתלים חדש ואופציה לבלמים קרמיים.
 
בחו"ל, מחירן של גרסאות הקופה זול במעט מגרסאות הרודסטר המקבילות אך עדיין נותר רחוק מהישג ידיו של ההמון, עם מחיר התחלתי של 51,235 ליש"ט בבריטניה (כ-296,000 שקלים). יגואר תחל בשיווק גרסת הקופה בעולם ברבעון השני של שנת 2014, אלינו היא צפויה להגיע במהלך אותה שנה.